Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - ایران نوشت:سال 93 پیکر قطعه، قطعه مرد جوانی در شهرستان فردیس کرج پیدا شد. با توجه به اینکه هیچ مدرکی برای شناسایی هویت مقتول وجود نداشت، کارآگاهان پلیس استان البرز، تحقیقات تخصصی برای شناسایی قربانی ماجرا و کشف راز جنایت را آغاز کردند.

 در حالی که پرونده بدون هیچ سرنخی در دست بررسی قرار داشت، اعضای خانواده مردی به نام سعید با مراجعه به پلیس آگاهی البرز، از ناپدید شدن مرموزش خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه مشخصات فرد گم شده با جسد کشف شده مشابهت‌هایی داشت، این خانواده برای شناسایی پیکر مورد نظر احضار شده و بدین‌ترتیب هویت مقتول تعیین شد.
به این ترتیب پرونده وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان با تحقیق از خانواده‌اش دریافتند که «سعید» ساعاتی پیش از ناپدید شدن با یکی از دوستانش به نام «ناصر»- 36 ساله- در خانه‌اش قرار ملاقات داشته است. اما پس ازجنایت، «ناصر» هم ناپدید شده بود.
به همین خاطر او به‌عنوان مظنون اصلی جنایت تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه تحقیقات پلیسی پس از سه سال به نتیجه رسید و قاتل فراری دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود.
عامل جنایت به کارآگاهان گفت: «من و «سعید» با هم اختلاف مالی داشتیم. آن روز هم سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و ناگهان سعید با یک ضربه‌ من، روی زمین افتاد. وقتی دیدم نفس نمی‌کشد احساس کردم دنیا روی سرم خراب شده. از ترس نمی‌دانستم چه کار کنم. امکان داشت هر لحظه کسی سر برسد. از طرفی سعید درشت هیکل بود و به تنهایی نمی‌توانستم جسد را از خانه خارج کنم. با اینکه شرایط خیلی برایم سخت بود، بدن «سعید» را با چاقو تکه تکه کردم و هر بخشی را در محله‌ای از فردیس رها کردم. سه سالی فراری بودم و زندگی جهنمی داشتم تا اینکه درکمال ناباوری دستگیر شدم. باور کنید دراین مدت عذاب وجدان لحظه‌ای رهایم نمی‌کرد اما نمی‌دانستم چه کار کنم و...»
با این اعتراف‌ها، قرار بازداشت «ناصر» صادر شد و پرونده این جنایتکار به جرم قتل عمد و جنایت بر میت در اختیار بازپرس قرار گرفت.

 

23302

کلید واژه‌ها : قتل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار خرید و فروش خودرو به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آن‌ها را جلب و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747236

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد