Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@21:07:26 GMT

نوین آرین

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۹۲۶۷

شرکت پرداخت نوین آرین واقع ، فعال در زمینه خدمات الکترونیک بانک اقتصاد نوین از افراد واجد شرایط در سمت های‏ زیر در تهران دعوت به همکاری می نماید.ردیفسمتتعدادجنسیتمقطع/رشته تحصیلیسابقه کار مرتبطتخصص و مهارت مورد نیاز۱کارشناس پایگاه داده۱مرد/زنلیسانس کامپیوتر

۳سال

مرتبط

تسلط به مفاهیم پایگاه دادهتسلط در Administration پایگاه داده ORACLE11,12و MS.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
SQL Serverتسلط در راه‌اندازی/راهبری RAC, Data Guard, GG, OBIEE, SAN Storageتسلط در PL-SQLاپراتوری Oracle Linux۲کارشناس سوییچ۱مرد/زن–۳ سالراه بری سرویس ها بر پایه لینوکسآشنایی با استاندارد ها و پروتکل های سیستم های پرداختآشنایی با یک زبان برنامه نویسی(جاوا، پایتون، C++)توانایی کنترل پروژه۳کارشناس برنامه نویس C#۱مرد / زنلیسانس/فوق لیسانس نرم افزار۳ سالتسلط کامل به زبان c#تسلط کامل به بانکهای اطلاعاتی Oracle/SQLتسلط به مفاهیم OOP و Design Patternآشنایی با مفاهیم بانکی و پرداختآشنایی با تکنولوژی های جدید۴کارشناس برنامه نویس۱مرد / زنلیسانس کامپیوتر / برق۱ سالآشنایی با زبان های برنامه نویسیآشنایی با بانک اطلاعاتی SQL۵مدیر حسابرسی داخلی۱زن/مردحداقل کارشناسی حسابداریحداقل ۷ سال مرتبطمسلط به حسابرسی مالی و عملیاتی۶کارشناس توسعه منابع انسانی۱زن/مردلیسانس/فوق لیسانس مدیریتحداقل ۱ سال مرتبطبرنامه ریزی و جذب منابع انســانیآموزش و توسعه مهارتهااجرای سیستم های پرداخت و جبران خدماتاستقرار سیستم های ارزیابی عملکرد و مدیریت دانش۷کارشناس عملیات شبکه (NOC)۱آقالیسانس / سخت افزار یا نرم افزار یا IT۲سالتسلط به CCNAتوان مدیریت زمانگوش دادن فعالانه در محیط کارتوانایی یادگیری بالاآشنایی کامل با مفاهیم شبکهدارای روحیه همکاری تیمی و کار در شرایط سختداشتن روحیه مسوولیت پذیریپیگیری مشکلات و رخدادها و حل آنهازبان انگلیسی قابل قبول در درک متون فنیسابقه کار در صنعت پرداخت امتیاز محسوب می­شود

از متقاضیان محترم استخدام درخواست می شود رزومه خود را با قید عنوان شغلی مورد نظر خود به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل الزامی است

وبسایت: pna.co.ir آدرس ایمیل: hr@pna.co.ir

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به پایگاهی که نتانیاهو از آنجا تهدید می‌کرد

نواتیم پایگاهی است که نتانیاهو با حضور در آن، تهدید کرده بود که حماس را نابود خواهد کرد و به پیروزی کامل خواهد رسید.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو در ژانویه ۲۰۲۴(دی ماه ۱۴۰۲) در پایگاه هوایی نواتیم ضمن حضور مقابل یک جنگنده اف-۳۵ گفت: «جنگ ادامه دارد و تا پایان ادامه خواهد داشت، تا زمانی که همه اهداف خود را به دست بیاوریم. بازگشت اسرا، از بین بردن حماس و اطمینان از اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود. ما تا پیروزی کامل به مبارزه در زمین، دریا و هوا ادامه خواهیم داد.»

نواتیم یکی از پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی است؛ به طوری که جنگنده‌های پیشرفته اف-۳۵ آمریکا، در آن حضور دارد. همچنین، برخی از هواپیماهای آمریکایی که حامل کمک‌های نظامی به اسرائیل بودند، در این پایگاه فرود می‌آمدند.

در اکتبر ۲۰۲۳، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «هواپیمای حامل مهمات آمریکایی در پایگاه هوایی نواتیم فرود آمد.»

نکته بسیار مهم دیگر، این است که حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران از پایگاه نواتیم صورت گرفته بود.

در حمله انتقام جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی، پایگاه هوایی نواتیم یکی از اهدافی بود که با موفقیت مورد هدف قرار گرفت.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • بزرگداشت روز سعدی با حضور قدمعلی سَرّامی در دهمین سعدی‌خوانی
  • نظر جالب هنرمند یهودی درباره حمله ایران/ تنها بازیگر عاقل منطقه، ایران است
  • جعبه سیاه هوش مصنوعی/ مدل‌‌های یادگیری ماشین تا چه اندازه شفاف هستند؟
  • محورهای 15گانه یزدِنوین در راستای تحقق شعار سال است
  • محور‌های ۱۵ گانه یزدِنوین به منظور تحقق شعار سال است
  • برآیند بازار طلا و ارز نشان می دهد اسراییل به ایران پاسخ نمی‌دهد
  • حمله ایران به پایگاهی که نتانیاهو از همان‌جا تهدید می‌کرد
  • سند تحولی یزد نوین در راستای تحقق شعار سال/خروج از روزمرگی لازمه تحقق برنامه تحولی
  • حمله ایران به پایگاهی که نتانیاهو از آنجا تهدید می‌کرد