Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@10:38:34 GMT

تور عکاسی از اسماء متبرکه در تخت فولاد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۹۳۳۸

تور عکاسی از اسماء متبرکه در تخت فولاد

تور عکاسی از اسماء متبرکه در تخت فولاد اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، به مناسبت هفته وحدت و در حاشیۀ نمایشگاه نام مقدس حضرت محمد(ص) در معماری ایرانی اسلامی، تور عکاسی از اسماء متبرکه در تخت فولاد برگزار خواهد شد. این تور پنج شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۴ برگزار می شود و نقطۀ آغازین آن، خیابان شیخ مفید، جنب کلینیک الزهرا، گالری فدک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، تخت فولاد نام قبرستان قدیمی شهر اصفهان است که به نام‌های لسان‌الارض و بابا رکن‌الدین نیز نامیده می‌شود. قدمت این قبرستان از قرن چهارم هجری تا کنون است. البته زمان پیدایش این قبرستان چندان روشن نیست، اما آثار موجود در این قبرستان قدمت آن را به دوران قبل از اسلام می‌رساند.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۹۱۰۳۹۸۷۷۸۹ و ۰۳۱۳۶۶۳۶۶۷۳ تماس بگیرند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی

به گزارش “ورزش سه”، کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی فولاد، که اکنون چند فصلی است در فوتبال ایران کار را دنبال می‌کند، با حضور در بیمارستان درمانی مربوط به کودکان سرطانی در اهواز، در کنار آنها قرار گرفت و به آنها کمک کرد.

گلر اتریشی فولاد که تجربه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، به‌همراه خانواده‌اش در این اقدام خیرخواهانه شرکت کرد و با خرید برخی اقلام و اسباب‌بازی و… سعی در خوشحال کردن این کودکان داشت تا لحظات خوبی را برای آنها شکل دهد.

او با انتشار تصاویر مربوط به این اقدام، از دیگر هموطنان و خصوصا اهوازی‌ها خواستار توجه و کمک بیشتر به این کودکان شد.

دیگر خبرها

  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!