Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@15:41:54 GMT

مرگ زن کارتن خواب در سطل زباله

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۹۸۹۸

مرگ زن کارتن خواب در سطل زباله

به گزارش الف به نقل از ایران، روز دوشنبه مأموران پلیس 110 از کشف جسد این زن باخبر شدند. در تحقیقات مقدماتی پلیس مشخص شد زن میانسال، معتاد و بی‌خانمان بوده و در حال پرسه زنی در اطراف خیابان‌های مشکین دشت کرج دیده شده بود.سرهنگ رنجبر- رئیس امور رسانه فرماندهی انتظامی استان البرز- دراین باره به خبرنگارحوادث «ایران» گفت: پس از حضور بازپرس کشیک جنایی وتیم تحقیق پلیس، جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد و تحقیقات تخصصی برای کشف علت مرگ و سایرجزئیات ماجرا در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ایوب احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس نیز گفت: تاکنون هیچ گونه مدارکی که نشاندهنده قتل این زن باشد کشف نشده اما بررسی‌های تخصصی دراین باره ادامه دارد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد در چندین محله کرج تعدادی از معتادان زن و مرد و حتی نوجوان بی‌خانمان روزها و شب‌هایشان را در آلونک‌ها سپری می‌کنند که بسیاری از آنها طعمه قاچاقچیان مواد مخدر شده و برای تأمین مواد تن به هر کاری می‌دهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت