Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:21:50 GMT

قاتل خاموش جان سه نفر را در آذربایجان شرقی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۰۰۱۴

قاتل خاموش جان سه نفر را در آذربایجان شرقی گرفت

تبریز- ایرنا- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: نشت گاز مونوکسید کربن در شهرستان بستان آباد موجب فوت اعضای یک خانواده سه نفره شد.

وحید شادی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شامگاه دیروز چهارشنبه با اعلام این حادثه به اپراتوری مرکز 115 بلافاصله کارشناسان این مرکز به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کارشناسان اعزامی مرگ مرد 40ساله، زن 22 ساله و کودک شش ساله به دلیل استنشاق مونوکسید کربن در محل را تائید کردند.
وی علت این حادثه را نشت گاز مونوکسید کربن از آبگرمکن منزل عنوان کرد.
شادی نیا یادآور شد: در 48 ساعت گذشته همچنین 30 نفر در مناطق مختلف استان بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن مسموم شده اند.
شادی نیا یادآور شد: مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علایمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را دچار آب ریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می کند.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید دقت کنند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار این علائم شوند، به احتمال زیاد در خطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند.
سال گذشته بیش از 30 نفر در آذربایجان شرقی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشار: عزیزی راد
6120/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل پیرزنی ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله‌اش

جلال پشوتن معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد قتل در شهرستان هرسین، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد پیرزنی حدودا ۸۳ ساله در منزلش به علت اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده و فرد قاتل هم متواری شده است.

 پشوتن با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد که قاتل فرند مقتول بوده، گفت: ماموران در ادامه و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای وی را شناسایی و در عملیاتی منسجم او را دستگیر کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی از قاتل برای روشن شدن انگیزه اش از ارتکاب این جنایت ادامه دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله
  • قتل پیرزنی ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله‌اش
  • زن ۸۳ ساله به دست پسرش کشته شد
  • وقوع یک قتل خانوادگی در هرسین
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی
  • مسمومیت ۵ نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • مسمومیت 5 نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • ۲ فوتی با مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در طارم سفلی
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت