Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-25@18:54:26 GMT

رونمایی حمید فرخ نژاد از گریم بسیار جالبش

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۰۱۰۸

رونمایی حمید فرخ نژاد از گریم بسیار جالبش

رونمایی حمید فرخ نژاد از گریم بسیار جالبش

 

حمید فرخ نژاد یکی از بازیگران توانای سینما و تلویزیون کشورمان است که در سریال حلقه سبز در نقش حسن گلاب بسیار درخشید و پس از آن در نقش ها و گریم های متفاوتی جلوی دوربین رفت. این بهترین_فیلم_شد_عکس">بازیگر فیلم سینمایی گشت ارشاد متفاوت_شیر_موز_که_تاکنون_ندیده_اید_عکس">تصویری از گریمش در یک نقش تاریخی را منتشر کرد.

 

 

اگر سری به کارنامه هنری حمید فرخ نژاد بزنید قطعا میتوانید اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15927118/کفش_های_جدید_رونالدو_به_مناسبت_پنجمین_توپ_طلایش_لو_رفت_عکس">تصاویری از این هنرمند کشورمان با گریم های متعدد را بازیگر_زن_ایرانی_و_بادیگاردهایش_عکس">مشاهده کنید.

 

 

حمید فرخ نژاد در سال 1369 با بازی در فیلم در کوچه های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در سال 1378 بازی در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه بهترین_فیلم_شد_عکس">سینمایی اش بود درخشید و آغاز درخشش او در سینما به حساب می آید. این دومین همکاری وی با خسرو سینایی محسوب می شد. بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در هجدهمین جشنواره فیلم فجر برایش به همراه آورد.

 

 

حمید فرخ نژاد برای بازی در فیلم های گشت 2 و خوب بد جلف نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

 

 

چهارشنبه سوری اولین همکاری وی با اصغر فرهادی بود که وی در کنار هدیه تهرانی قرار گرفت. آتشکار اثر محسن امیریوسفی اثر متفاوت وی در کارنامه اوست.

 

 

فرخ نژاد در شب واقعه بازی قابل توجه دیگری از خود ارائه نمود. فرخ نژاد در سال 1390 استرداد را بازی کرد. اثر بزرگی که برای وی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را به همراه آورد.

 

 

 

دموکراسی تو روز روشن، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، گشت ارشاد و حریم از دیگر اثرهای قابل توجه او در دهه نود بوده اند و همچنین نقش بسیار جالبش برای حسن گلاب…

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)