Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد عظیمی‌فر سردار کهگیلویه و بویراحمدی که مسئولیت معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه و انسداد کل مرزهای کشور را بر عهده دارد و به سردار زلزله بم معروف است با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه روند بازسازی این مناطق را از نزدیک بازدیدکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ سردار جواد عظیمی فر که سابقه درخشانی در دوران  دفاع مقدس نیز داشته، در سال های اخیر عملکرد درخشان خود را در مبارزه با گروه های تروریستی در مناطق مرزی کشور و همچنین در خدمت رسانی به مردم زلزله زده بم نیز نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت های جهادی وی نیز درمحرومیت زدایی، زلزله بم، آذربایجان سیل گلستان و مازندران درتاریخ این مناطق ماندگار خواهد بود.

 

 

جواد عظیمی‌فر سردار کهگیلویه و بویراحمدی که مسئولیت معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه و انسداد کل مرزهای کشور را بر عهده دارد و به سردار زلزله بم معروف است با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه، روند بازسازی این مناطق را از نزدیک بازدیدکرد.

 

 

لازم به یادآوری است، سردار عظیمی فر از معدود فرماندهان کشور است که مفتخر به کسب نشان درجه یک نصر از دستان مبارک مقام عظمای ولایت شده است.

 

 

گفتنی است، ریاست سازمان مهندسی رزمی کل سپاه، ریاست سازمان پدافند غیر عامل، معاونت مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل نیروی زمینی سپاه و رئیس انسداد مرز و امنیت پایدار مرزهای کشور از جمله سوابق دیگر این سردار هم استانی بوده است.

 

تصاویر تکمیلی حضور سردار عظیمی فر در مناطق زلزله زده کرمانشاه در زیر آمده است:

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

به گزارش ایسنا، حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند. یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899230

دیگر خبرها

  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم