Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:50:42 GMT

مرگ یک مرد ۴۳ ساله بر اثر برق‌گرفتگی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۰۴۹۴

مرگ یک مرد ۴۳ ساله بر اثر برق‌گرفتگی

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علیرضا عرب ۴۳ ساله از اهالی روستای مارکده، حین نصب گلدسته‌های مسجد جامع این روستا و به دلیل برق گرفتگی، جان خود را از دست داد.

روستای مارکده از توابع بخش زاینده رود شهرستان سامان در فاصله ۳۵ کیلومتری شهر سامان و ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/خ

یک کشته بر اثر برق‌گرفتگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کردستان تا روز چهارشنبه ادامه دارد

ایسنا/کردستان معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان گفت: فعالیت سامانه بارشی که از امروز استان را فرا گرفته است تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در کردستان اظهار کرد: یک سامانه بارشی فعال از امروز استان را فرا گرفته است که فعالیت آن تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی افزود: فعالیت این سامانه بارشی در نیمه غربی و جنوبی استان در بازه زمانی امشب تا سه‌شنبه شب در محدوده هشدار سطح قرمز پیش‌بینی می‌شود که در این راستا انجام تمهیدات پیشگیرانه در رابطه با امکان سقوط بهمن، رانش زمین و حجم قابل توجه رواناب ضروری است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کردستان ادامه داد: بارش‌های رگباری باران، رعد و برق در ارتفاعات، رگبار برف و کولاک، مه گرفتگی و کاهش دید افقی، بارش تگرگ، وقوع بهمن در دامنه‌های برف‌گیر، رانش زمین در مناطق مستعد، وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه است.

پناهی خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، اختلال در تردد بواسطه لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و آسیب به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی از جمله دیگر مخاطرات پیش بینی شده برای این سامانه است.

وی به مردم توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و به واسطه خطر رخداد صاعقه و بهمن به ارتفاعات صعود نکنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آب گرفتگی معابر در دهلران
  • بارش‌ها در کردستان تا روز چهارشنبه ادامه دارد
  • «نطنز» باغ‌شهری در میانه راه کاشان به اصفهان
  • خبر‌های کوتاه
  • حال و هوای گلزار شهدای روستای توآباد در روز‌های پایانی سال + تصاویر
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • (ویدیو) تمجید صفحه رسمی پریمیرلیگ از سامان قدوس
  • فوت ۲ یاسوجی بر اثر گاز گرفتگی
  • گاز گرفتگی در ابهر سه نفر را راهی بیمارستان کرد
  • «نذر طبیعت» در روستای تاریخی کلیدر