Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در درگیری های شدیدی که بین نیروهای امنیتی و دانش آموزان رخ داد تعداد 25 نفر دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، تظاهرات مراسم سالگرد قتل Murder یک نوجوان دانش آموز به ضرب گلوله پلیس Police در مرکز شهر آتن پایتخت یونان به خشونت کشیده شد.
به نقل از پلیس شهر آتن، در تظاهرات امسال که به مناسیت نهمین سالگرد قتل یک دانش آموز نوجوان یونانی که به ضرب گلوله یک پلیس از پای درآمده بود بیش از هر سال دیگری دانش آموزان و دیگر اقشار مختلف مردم شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در درگیری های شدیدی که بین نیروهای امنیتی و دانش آموزان رخ داد تعداد 25 نفر دستگیر شدند. تعدادی نیز زخمی و خسارات فراوانی به خودروهای پارک شده در محل و مغازه ها وارد شد.
در خلال تظاهرات دانش آموزی روز چهارشنبه، دانش آموزان با سردادن شعارهایی همچون السکندرو گری گورپلو زنده است، پلیس دست از اقدامات خودسرانه و خلاف قوانین علیه دانش آموزان و دیگر اقشار جامعه بردارد از دولت یونان خواستار محاکمه پلیس مزبور شدند.
در ساعات پایانی تظاهرات ، تعدادی افراد نقاب پوش با حمله به نیروهای امنیتی با بمب دست ساز کوکتل ملوتف تعداد زیادی خودرو و مغازه را در مرکز شهر آتن به آتش کشیدند. این درگیری ساعت ها ادامه داشت.
پلیس شهر آتن برای متفرق کردن افراد از گاز اشک آور استفاده کرد و خیابان های مرکزی شهر آتن برای مدت طولانی به روی وسایل نقلیه بسته شده بود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سخنگوی گردان‌های طولکرم بر ادامه مقاومت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سخنگوی گردان‌های طولکرم در گفتگو با شبکه العالم بر ادامه مقاومت تاکید کرد و افزود نیرو‌های مقاومت چیزی به نام تسلیم شدن بلد نیستند.
شبکه العالم پس از درگیری‌های سه روزه گردان‌های طولکرم با نیرو‌های رژیم اشغالگر، گفتگویی اختصاصی با سخنگوی این گردان‌ها انجام داد. این گردان‌ها در جریان حمله بیش از پنجاه ساعته نیرو‌های رژیم اشغالگر به اردوگاه نورشمس، با آنها درگیر شد. نیرو‌های رژیم اشغالگر با هدف ترور ابو شجاع فرمانده این گردان‌ها و بارزترین نیرو‌های آن به این اردوگاه حمله کرده بودند.
آیا به ذهن مقامات امنیتی رژیم اشغالگر خطور می‌کند که این عضو گردان‌های طولکرم پس از درگیری با نیرو‌های این رژیم در اردوگاه نورشمس و وداع با شماری از دوستان شهید، اینجا بین کودکان فلسطینی شیرینی توزیع کند. شاید این سوال برای نیرو‌های مقاومت که اصول درگیری را آموزش ندیده اند، اما هر بار نجات پیدا می‌کنند و بار دیگر به درگیری برمی گردند، خنده دار باشد. گروه خبری العالم پس از درگیری گردان‌های طولکرم با نیرو‌های اشغالگر به مدت بیش از پنجاه ساعت که به شهادت ده‌ها تن از نیرو‌های مقاومت منجر شد، گفتگویی اختصاصی با سخنگوی این گردان‌ها انجام داد. تعدادی از اعضای این گردان‌ها که رژیم اشغالگر آنها را در فهرست ترور قرار داده است از این درگیری‌ها جان بدر بردند. محمد جابر معروف به ابوشجاع از بارزترین این افراد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ابوسیف سخنگوی گردان‌های طولکرم وابسته به گردان‌های القدس در اردوگاه نورشمس : پس از درگیری‌های شدید در برخی مناطق اردوگاه و انفجار بمب و کمین و... خسارات زیادی به اشغالگران وارد شد. ما سخنان ارتش اشغالگر را که اعلام کرد فقط ۹ تن از نیروهایش زخمی شده اند باور نمی‌کنیم. ما فقط حرف نیرو‌های خودمان را باور داریم که اعلام کردند شماری از نظامیان اشغالگر کشته شده اند. نیرو‌های اشغالگر ۴۸ ساعت پس از آغاز حمله بخش زیادی از این محله را محاصره کردند و نیرو‌های مجاهد ما در یکی از منازل موضع گرفتند و از تسلیم کردن خود امتناع کردند. نیرو‌های گردان‌های القدس اصلا تسلیم شدن بلد نیستند.
ما به محور مقاومت از صنعا تا تهران تا خانیونس تا جنین و اردوگاه آن و طولکرم و اردوگاه نورشمس سلام می‌کنیم و درود می‌فرستیم.
خبرنگار :  نیرو‌های مقاومت که اهالی اردوگاه نورشمس آنها را مردان خدا می‌نامند همچنان سلاح در دست دارند.

دیگر خبرها

  • تاکید سخنگوی گردان‌های طولکرم بر ادامه مقاومت
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد