Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش و هفته وحدت چند طرح عمرانی و ورزشی با حضور فرماندهی و جمعی از فرماندهان پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، امروز به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش و هفته وحدت چند طرح عمرانی و ورزشی که شامل کارخانه ترشی سازی، کارواش ماشین ، سالن بدنسازی و خانه ژیمناستیک بود با حضور فرماندهی و جمعی از فرماندهان پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم ناخدا حمودی فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر مهربانی(ص) و رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی فرماندهی کل قوا و تبیین راهبردها و برنامه‌های هر دستگاه بر آن شدیم که در حد توان خود ما هم در راستای عمل به فرمایشات و منویات حضرت آقا گامی برداریم.

وی در ادامه گفت: این طرح‌ها با هدف توسعه و رونق اقتصادی  و ورزشی در سطح شهرستان خرمشهر و آبادان افتتاح شده است.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال | بهره برداری از اسنو پارک

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، عباس الیاسی مدیر مدرسه اسکی شهید اردلان ساوجی با اشاره به افتتاح اسنو پارک در پیست اسکی توچال، گفت: اسنوپارک یکی از شاخه‌های اسکی و فری استایل می‌باشد که امکان تفریحات زمستانی مهیج را برای همه فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: پارک برفی یا اسنوپارک امکان پرش روی تشک بادی، برف‌بازی، تیوب‌سواری و سایر فعالیت‌ها و تفریحات زمستانی را در توچال فراهم آورده‌است.

الیاسی، بیان کرد: خوشبختانه با همراهی جناب آقای مهندس امداد مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال، پیست اسنو پارک برای علاقه‌مندان افتتاح شده و بصورت ایمن آماده پذیرایی از ورزشکاران است.

وی با اشاره به اینکه پیست اسکی توچال در ارتفاع چهارهزار متری از سطح دریا قرار دارد، افزود: شیب ملایم و عرض بسیار زیاد از ویژگی‌های منحصر بفرد این پیست است، که برای آموزش تکنیک‌های اسکی به نوآموزان مزیت خوبی دارد.

مدیر مدرسه اسکی توچال، گفت: پیست اسکی توچال نزدیکترین پیست به پایتخت در دنیاست که با وجود هتل کوهستانی آن امکان ارائه خدمات تفریحی و رفاهی بیشتر را برای گردشگران و ورزشکاران فراهم آورده است.

وی ادامه داد: طول مسیر اسکی از ایستگاه قله تا هتل حدودا دو کیلومتر است که در پیست کوتاه یعنی از مدرسه اسکی تا هتل این مسیر به ۱۰۰۰ متر می‌رسد.

الیاسی عنوان کرد: برخی از ورزشکاران به اسکی روی برف نکوبیده و پودر علاقه دارند که این امکان نیز در دامنه آهار شکراب فراهم شده است.

وی در پایان با دعوت از ورزشکاران و گردشگران برای لذت بردن از فضای زیبای کوه‌های توچال، بیان کرد: دو دستگاه تله اسکی بشقابی هم در مجموعه تفریحی ورزشی توچال وجود دارد که یکی دیگر از جذابیت‌های این پیست بشمار می‌رود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال | بهره برداری از اسنو پارک
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک
  • اورژانس ۱۱۵ ندوشن آماده بهره برداری
  • تداوم توسعه منطقه آزاد ماکو با تحقق وعده‌هایی از جنس عمران و آبادانی در سال ۱۴۰۳