Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:56:46 GMT

گواردیولا: شکست از شاختار برای ما خوب خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۱۱۹۹

گواردیولا: شکست از شاختار برای ما خوب خواهد بود

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که شکست برابر شاختار، برای تیمش خوب خواهد بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از موندو دپورتیوو، منچسترسیتی چهارشنبه شب در هفته‌ پایانی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل مغلوب شاختار دونتسک شد و نخستین شکستش در این بازی‌ها رقم خورد. پپ گواردیولا پس از این بازی گفت‌: از این شکست خوشحال نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ وقت شکست زیبا نیست. این باخت نشان دهنده عملکرد سیتی در این فصل نیست. با این حال نتوانستیم یک میلیون و نیم یورویی که یوفا به تیم‌های برنده می‌دهد را به دست بیاوریم.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه‌ اظهار کرد: اکنون باید استراحت کنیم. به خانه باز گردیم و خودمان را برای داربی شهر منچستر آماده کنیم.

سیتی صعودش از مرحله گروهی به عنوان تیم نخست قطعی شده بود و به همین خاطر گواردیولا از بازیکنان جوان تیمش  بهره برد و نخستین شکست منچسترسیتی پس از هشت ماه در همه رقابت‌ها رقم خورد. با این حال سرمربی ‌اسپانیایی از این اتفاق ناراضی نیست و درباره عملکرد بازیکنان جوانش گفت‌: آنها خیلی خوب بازی کردند. این شکست برای ما خوب خواهد بود.

گواردیولا به تمجید از عملکرد شاختار پرداخت و اظهار کرد: به تیم حریف تبریک می‌گویم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. نخستین گل‌شان فوق‌العاده‌ بود اما دومین گل با اشتباه خط دفاعی‌مان به ثمر رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین