Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نازک کار روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از شب گذشته در برخی مناطق کوهستانی استان بارش برف آغاز شده و در محورهای اسالم - خلخال بارش برف به 15 سانتیمتر، پونل - خلخال 10 سانتیمتر و مناطق بالادست آستارا - اردبیل در حد سپیدپوش رسیده است.
وی با بیان اینکه براساس بخشنامه پلیس راه در این فصل باید خودروها در مناطق کوهستانی زنجیرچرخ همراه داشته باشند، ادامه داد: راهداران نیز در راه های استان مستقر هستند تا مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نازک کار به رانندگان توصیه کرد که قبل از حرکت، طی تماس با سامانه 141 از وضعیت راه های استان مطلع شوند و در صورت تردد از مناطق کوهستانی استان، تجهیزات ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.
وی همچنین از رانندگان خواست تا با توجه به بارش باران و بدنبال آن لغزنده بودن جاده های استان، با رعایت سرعت مطمئنه و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در خاتمه سخنانش گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر ریزش و رانش کوه در راه های استان دریافت نکرده ایم.
در حال حاضر 482 راهدار در قالب 41 اکیپ راهداری به همراه 274 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و 30 دستگاه خودروی سبک در راهدارخانه ها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در راه های استان مستقر هستند. 16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار در گیلان فعال است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان ابری و مه آلود، همراه با بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، احتمال رعد و برق و تگرگ، در ارتفاعات بتدریج با بارش برف خواهد بود.
خبرنگار: سلیمانی ** انتشاردهنده:کبیری
7296 / 2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مناطق درگیر سیلاب، به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده بر روند بازگشایی محورهای مواصلاتی نیز نظارت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • قزوین بارانی می‌شود
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • آغاز سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان غربی
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • محور کنج‌کوه مسدود شد
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان