Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@03:53:42 GMT

تیزر مستند جنجالی «مثل یک زن»

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۲۱۰۵

تیزر مستند جنجالی «مثل یک زن»

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284           اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها تریلر مستند یک زن فائزه هاشمی

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: سینما تیزر مستند جنجالی «مثل یک زن» مستند مثل یک زن با محوریت زندگی فائزه هاشمی فرزند پرحاشیه آیت الله هاشمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. برش‌هایی از فیلم طهران تهران فیلم سینمایی «طهران تهران» یک اثر دو اپیزودی درباره تهران پایتخت ایران... برش‌هایی از فیلم سینمایی باج خور باج خور سومین فیلم بلند سینمایی فرزاد موتمن در مقام کارگردان است. اسی که... واکنش مهناز افشار به پرونده شوهرش مهناز افشار که مدتی است کمپین «بدسرپرست تنهاتر است» را در راستای حمایت... انیمیشن کوتاه آخرین گره انیمیشن کوتاه «آخرین گره / The Last Knit» به کارگردانی لائورا نئوونن... سکانس‌هایی از فیلم پادزهر پادزهر نخستین فیلم بلند سینمایی بهرام کاظمی در مقام کارگردان و محصول سال... انیمیشن کوتاه گروفالو انیمیشن کوتاه «گروفالو / Gruffalo» اثر مشترک جاکوب اسچو و مکس لانگ،... برش‌هایی از فیلم نسل سوخته نسل سوخته دوازدهمین فیلم بلند سینمایی رسول ملاقلی‌پور در مقام کارگردان و... انیمیشن کوتاه پاراپرنالیا «پاراپرنالیا / Paraphernalia» به معنای اسباب و لوازن، پروژه دانشجویی سال... سکانس‌هایی از فیلم خواب زمستانی خواب های زمستانی، دهمین فیلم سینمایی سیامک شایقی و محصول سال 1386 است.... برش‌های فیلم از تهران تا بهشت از تهران تا بهشت، نخستین فیلم بلند سینمایی ابوالفضل صفاری در مقام... انیمیشن کوتاه خارج از محدوده انیمیشن کوتاه «خارج از محدوده / Out of Bounds» به کارگردانی بتینا جنسن... سکانس‌های برتر فیلم طعم گیلاس «طعم گیلاس / Taste of Cherry» به کارگردانی عباس کیارستمی محصول 1376... انیمیشن کوتاه هولا لیامیگو انیمیشن کوتاه «هولا لیامیگو / Hola Llamigo» به کارگردانی چارلی بریسی و... برش‌هایی از فیلم سینمایی دربند دربند، پنجمین فیلم بلند سینمایی پرویز شهبازی در مقام کارگردان است.... انیمیشن کوتاه هیولا انیمیشن کوتاه «هیولا / Beast» به کارگردانی فیونا حسیه، داستان موجودی رعب... سکانس‌های برتر کاغذ بی‌خط کاغذ بی خط، هفتمین فیلم بلند سینمایی ناصر تقوایی در مقام کارگردان محصول... انیمیشن کوتاه هیولای در تاریکی انیمیشن کوتاه «هیولای در تاریکی / Monster In The Closet» به کارگردانی... سکانس‌های برتر فیلم گرداب گرداب دوازدهمین اثر حسین هدایت و محصول سال 1383 است. بهرام از دوستان... ویدیو لحظات جنجالی قهر فخیم زاده مهدی فخیم زاده در اتفاقی نادر در تاریخ تلویزیون ایران، در اعتراض به گفت... انیمیشن کوتاه سمفونی میمون انیمیشن کوتاه «سمفونی میمون / Monkey Symphony» درباره دنیایی است که... فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو دوره ی مدیریت رسانه درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ انیمیشن محبوبی که باید در نوروز ببینید/ از شرک و موش سرآشبز تا فروزن و داستان اسباب‌بازی‌ها

مهسا بهادری: تنها دو روز تا شروع سال ۱۴۰۳ باقی مانده و در کنار آن هم ۱۳ روز تعطیلات نوروزی را پیش رو داریم و این مدت بهترین زمان برای تماشای انیمیشن است.

انیمیشن‌هایی که ما را به دنیای کودکیمان می‌برد و بهترین موقعیت برای کنار گذاشتن سختی های دنیا و تجربه حال خوب است به همین بهانه نگاهی به ۲۲ انیمیشن برنده اسکار در ۲۲ سال اخیر انداختیم تا انتخاب بهتری داشته باشید و در ادامه با این انیمیشن‌ها آشنا می‌شوید که ممکن است تعدادی از آن‌ها را هم دیده باشید.

انیمیش«شرک» سال۲۰۰۲ به کارگردانی آندرو آدامسون و ویکی جنسون درخلاصه این اثر آمده غول سبز ترسناک دوست‌داشتنی‌ترین آدم یک قصه است

انیمیشن«شهر اشباح» سال۲۰۰۳ به کارگردانی هایائو میازاکی در خلاصه این اثر آمده این انیمه در مورد دختری ۱۰ ساله به اسم ارمیا چیهیرو است. چیهیرو یک روز تابستانی به همراه والدین خود آکیو (پدر) و یوکو (مادر) به شهر دیگری نقل مکان می‌کنند. در راه چهیرو یک مجسمه عجیب می‌بیند و یک دفعه روی یک عالمه دست انداز میروند و در اخر به جای این که به شهر خودشون برسند به یک دیوار تونل مانند می‌رسند و این تازه شروع ماجرا است

انیمیشن«در جست‌وجوی نمو » سال ۲۰۰۴ به کارگردانی اندرو استنتون و لی آنکریچ در خلاصه این اثر آمده یک ماهی در حمله‌ای بزرگ تمام خانواده خود را از دست می‌دهد و تنها یک فرزند به نام نمو باقی می‌ماند، این پدر که یک دلقک ماهی است حساسیت زیادی نسبت به فرزندش انجام می‌دهد و در نهایت او را در اقیانوس گم می‌کند.

انیمیشن« شگفت‌انگیزان ۱» سال۲۰۰۵ به کارگردانی بردلی برد در خلاصه این اثر آمده یک خانواده پنج نفره هستند که هر یک توانایی ویژه‌ای دارند که تلاش می‌کننده شهر را نجات دهند.

انیمیشن«والاس و گرومیت » سال۲۰۰۶ به کارگردانی نیک پارک و
استیو باکس
در خلاصه این اثر آمده والاس یک مخترع خوش‌قلب است که به همراه بهترین دوستش گرومیت که یک سگ باهوش و وفادار است زندگی می‌کند.

انیمیشن«خوشش قدم » سال ۲۰۰۷ به کارگردانی جرج میلر در خلاصه این اثر آمده یک بچه پنگوئن از بدو تولد دچار مشکل است و همه او را کنار می‌گذارند اما همین مشکل یک راه جدید برای برقراری ارتباط میان پنگوئن‌ها و آدم‌هاست

انیمیشن« موش سرآشپز» سال ۲۰۰۸ به کارگردانی بردلی برد در خلاصه این اثر آمده یک موش عاشق آشپزی است و حالا پایش به یک رستوران باز می‌شود و تصمیم می‌گیرد آشپزی انسان‌ها را کنترل کند.

انیمیشن«وال ای» سال ۲۰۰۹ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده
انیمیشن «بالا » سال ۲۰۱۰ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«داستان اسباب بازی۳ » سال ۲۰۱۱ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن« رنگو» سال ۲۰۱۲ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن« شجاع» سال ۲۰۱۳ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«فروزن » سال ۲۰۱۴ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«شش ابر قهرمان » سال ۲۰۱۵ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«درون و بیرون» سال ۲۰۱۶ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«زتوپیا» سال ۲۰۱۷ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده
انیمیشن«کوکو» سال ۲۰۱۸ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«مردن عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» سال ۲۰۱۹ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«داستان اسباب بازی ۴ » سال ۲۰۲۰ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«روح» سال ۲۰۲۱ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«افسون» سال ۲۰۲۲ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«پینوکیو گیلرمو دل تورو» سال ۲۰۲۳ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

انیمیشن«پسر و مرغ ماهی‌خوار» سال ۲۰۲۴ به کارگردانی در خلاصه این اثر آمده

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885292

دیگر خبرها

  • فصل سوم «داستان‌های فوتبال» به آنتن شبکه ورزش می‌رسد/ رونمایی از تیزر و پوستر
  • ۲۲ انیمیشن محبوبی که باید در نوروز ببینید/ از شرک و موش سرآشبز تا فروزن و داستان اسباب‌بازی‌ها
  • پخش انیمیشن‌های روز دنیا در ایام نوروز از تلویزیون
  • تماشای بهترین انیمیشن‌های روز دنیا در نوروز ۱۴۰۳ از قاب شبکه تهران
  • فهرست انیمیشن‌های شبکه تهران برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • حضور ۵ پویانمایی کانون در اسپانیا/ «در سایه سرو» راهی فرانسه شد
  • حضور «دوار» در ۲ جشنواره خارجی/ ۳ مستند در اکران نوروزی یک پلتفرم
  • نمایش ۵ انیمیشن ایرانی در اسپانیا
  • سیمای کیش هر روز با یک فیلم سینمایی و انیمیشن میهمان مخاطبان
  • نبرد میان عقاب و مار در «جیرفت»/ زمین متعلق به همه ماست