Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، اکبر صمدی در نشستی با معلولان این شهرستان به طرح اشتغال فراگیر دولت اشاره کرد و افزود: باید شرایطی ویژه در این طرح برای اشتغال معلولان هم در نظر گرفته شود و با توجه به اجرای طرح اشتغال فراگیر دولت، زمینه اشتغال معلولان در این زمینه فراهم شود.
وی گفت: مناسب سازی خیابان ها و معابر برای تردد معلولان ، نگهداری، مراقبت، بیمه و سلامت، آموزش، آگاه سازی و تغییر نگرش همگانی به وضعیت معلولان نیز باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در شرایط فعلی معلولان تنها از معلولیت خود نگران نیستند بلکه رعایت نشدن حقوق شهروندی، مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج گاهی آنها را در بن ‌بست زندگی قرار داده است.
وی گفت: بر اساس ماده 2 قانون حمایت از معلولان تمام وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی و نهادهای عمومی و انقلابی موظفند در طراحی، تولی و احداث ، ساختمان ها و اماکن عمومی، معابر و وسایل خدماتی به نحوی عمل کنند که امکان دسترسی و بهره مندی برای معلولان همانند سایر افراد وجود داشته باشد.
او همچنین افزود: معلولان و جانبازان نیازی به ترحم ندارند بلکه نیاز به تکریم دارند و ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم این موضوع را در مردم و مسوولان شهرستان نهادینه کنیم .
او همچنین بر مناسب سازی معابر و تشکیل تعاونی معلولان و استفاده از تسهیلات اشتغال فراگیر تاکید کرد.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
52 هزار نفر دارای معلولیت در استان اردبیل شناسایی شده که 20 هزار نفر از این افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان هستند.
4.5 درصد از جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان اردبیل را معلولان تشکیل می دهند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم پارس آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نمازگزاران پارس آبادی بعد از اقامه نماز در حمایت از پاسخ پهپادی و موشکی ایران اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی کردند.

مردم مرزدار و انقلابی شهرستان پارس آباد بعد از پایان نماز جمعه از مصلی امام خمینی (ره) تا چهار راه راهپیمایی کرده و انزجار خود را جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

کد خبر 6082561

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم پارس آباد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر