Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، عماد ثاقبی دبیر هیات تنیس روی میز استان مرکزی با اعلام این خبرافزود : مسابقات تنیس روی میز دختران نوجوان و جوان کشور پس از چهار روز رقابت،  با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

وی  ادامه داد : این مسابقات با شرکت ۱۲۴ ورزشکار از ۲۴ استان کشور به صورت تیمی، انفرادی و دوبل به روش دوره ای حذفی و تک حذفی پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات تنیس روی میز استان مرکزی بیان کرد: در نهایت در رده سنی نوجوانان انفرادی، شیما صفایی از همدان و صبا سراجی از مرکزی مقام های اول و دوم را کسب کردند ، الینا رحیمی از آذربایجان غربی و کیمیا رستمی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

ثاقبی  ادامه داد: در رده سنی جوانان انفرادی هم مینا پورموسوی از البرز اول شد، شقایق حسین زاده از تهران بر سکوی دوم ایستاد، ملیکا کرمی از تهران و فرناز حاجیلو از البرز به طور مشترک سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دوبل هم شیما صفایی از همدان و کیمیا رستمی از تهران مقام نخست را کسب کردند، مریم فرعی و مینا پورموسوی هر دو از البرز به مقام دوم دست یافتند و همچنین پانیز دیزواری از گلستان، مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه هلینا اصغری از تهران و ملیکا کرمی از تهران به طور مشترک مقام سوم بخش دوبل را کسب کردند.

دبیر هیات تنیس روی میز استان مرکزی گفت: در رده تیمی هم تیم البرز بر سکوی نخست ایستاد و جام قهرمانی راتصاحب کرد، تیم تهران عنوان نایب قهرمان را به نام خود ثبت کرد و تیم های مازندران و خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در کیش برگزار می‌شود.

بیست و نه تیم در بخش مردان و پانزده تیم در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

با موافقت فدراسیون جهانی، ایران و به میزبانی کیش برای نخستین‌بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان