Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:22:28 GMT

مارکا: رونالدو امشب توپ طلا را می برد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۲۷۵۸

مارکا: رونالدو امشب توپ طلا را می برد

نشریه مارکا مدعی شد که رونالدو امشب برای پنجمین بار، توپ طلا را از آن خود خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم توپ طلا، امشب در پاریس برگزار خواهد شد و برنده توپ طلا 2017 که از بین رونالدو، مسی و نیمار است، مشخص خواهد شد. با این حال نشریه مارکا مدعی شده که رونالدو به طور حتم برنده این عنوان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

این پنجمین بار است که ستاره پرتغالی موفق به کسب این عنوان شده است. پیش از این در سال‌های 2008، 2013، 2014 و 2016، رونالدو توانسته با شکست رقبا این عنوان را از آن خود کند. حال امروز که این مراسم به صورت اختصاصی توسط فرانس فوتبال برگزار خواهد شد، به ادعای مارکا، این رونالدو است که جایزه را از آن خود خواهد کرد.

 

مراسم امسال در مقابل برج ایفل برگزار می‌شود و ستاره پرتغالی برای اولین بار در چنین منظره ای،  این عنوان را کسب می‌کند. رونالدو با رئال مادرید قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شد و همچنین عنوان آقای گلی رقابت های اروپایی را از آن خود کرد.

کریستیانو رونالدو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

کد خبر 6096197

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود