Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ليونل مسي که حالا وارد 30 سالگي شده، گاهي اوقات با صلاحديد ارنستو والورده استراحت مي کند و اين مربي ديگر ترسي از به کار گرفتن سيستم چرخشي ندارد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در هر دو ديدار ليگ قهرمانان مقابل يوونتوس و اسپورتينگ ليسبون، ستاره آرژانتيني بازي را از روي نيمکت آغاز کرد و از اين بابت خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسي در مصاحبه با TyC Sports گفت:
ياد گرفته ام که فصل طولاني است، و مواقعي هست که سخت تر از زمان هاي ديگر است چون سال ها مي گذرند و حالا بدنم تاوان بازي هاي بسيار زيادي که انجام دادم را مي دهد. فهميده ام که گاهي اوقات بازي نکردن بهتر است.
با نزديک شدن به جام جهاني 2018 روسيه، مسي اشاره کرد که آرژانتين براي پاسخگويي به منتقدان خود بايد چند گام رو به جلو بردارد:
ما دوره سختي را پشت سر گذاشتيم. اما حقيقت اين است که اگر مي خواهيم قهرمان جهان شويم، بايد بهتر شويم. امروز، کمي تا قهرماني جهان فاصله داريم، اما زمان براي آماده سازي وجود دارد. برزيل خيلي خوب است، اسپانيا بازيکنان بزرگي دارد، آلمان قدرتمند است و فرانسه تيم خوبي دارد و همگي در سطحي بالاتر از ما قرار دارند. انتقاد ها فراتر از حد طبيعي و فوتبال رفتند. تلخي که احساس مي کنيم به خاطر اين است که مي دانيم اگر بد کار کنيم، چه چيزي در انتظارمان است. مردم نتيجه مي خواهند و اگر نتيجه نگيريم، آنها چهره هاي جديد مي خواهند. مردم منتظر هستند تا اين گروه تيم ملي را ترک کنند چون سال هاست عنواني فتح نکرده ايم و کساني که انتقاد مي کنند، از ديدن چهره هاي تکراري خسته شده اند. فکر مي کنم اين آخرين فرصت گروه ماست. هيجان زيادي وجود دارد. اگر بد کار کنيم، کل اعضاي تيم ملي بايد ناپديد شوند. ادامه دادن براي همه سخت خواهد شد چون سال ها در جام جهاني حضور داشته ايم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است

ردنپ عملکرد KDB را فراتر از این دنیا می‌داند.

طرفداری | جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، از کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، تمجید کرده است و او را بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر می‌داند.

جیمی ردنپ در گفتگو با اسکای اسپورتس و با تمجید از عملکرد فوق‌العاده کوین دی بروین در بازی مقابل برایتون گفت:

عملکرد او استادانه است. در هماهنگی با فیل فودن و کاری که او در زمین انجام می‌دهد فوق‌العاده است. ما بزرگان زیادی را دیده‌ایم، مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره، اما دی بروین از آنها هم بهتر است. او کارهایی انجام می‌دهد که فراتر از این دنیاست. پاس‌های او بی‌نظیر و استعدادش خارق‌العاده است.

هر بار که او را تماشا می‌کنم، از او شگفت‌زده می‌شوم. شما به الگوهای خوبی نیاز دارید. عالی است که فیل فودن هر روز کوین دی بروین را می‌بیند. فقط سعی هر روز چیزی از او یاد بگیرد. شکی نیست که فیل فودن اگر به این خوبی بازی می‌کند، دلیل آن درس‌هایی است که از دی بروین آموخته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!