Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون فناوری سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، گفت: افزایش آگاهی عمومی جهت استفاده صحیح از فضای مجاری از شاخص های مهم پدافند غیرعامل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، کامران فهیمی، معاون فناوری سپاه حضرت ابوالفضل(ع ) لرستان، امروز(16 آذر)، در کارگاه آموزشی مدیریت فضای مجازی و فرهنگ استفاده صحیح از این فضا، گفت: توانمند سازی عمومی جهت استفاده صحیح از فضای مجازی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: امروز دشمنان درقالب توطئه های مختلف تلاش می کنند از فضای مجازی و ماهواره برای اهداف شوم فرهنگی خود استفاده کنند.

 

فهیمی، اظهار داشت: تقویت بصیرت عمومی و افزایش توانایی مردم مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان در جنگ نرم است.

 

معاون فناوری سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، با اشاره به بصیرت افزایی برای نسل جوان و نوجوان، خاطرنشان کرد: با بصیرت افزایی برای اقشار مختلف و خانواده ها می توان از عرصه فضای مجازی برای پیشرفت و ترقی افراد و کشور بهره برد.

 

وی با اشاره به شاخص های مختلف پدافند غیرعامل، اذعان داشت: استفاده درست و هدفمند از فضای مجازی از مهم‌ترین شاخه‌های پدافند غیرعامل است.

 

فهیمی، با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی، گفت: ایجاد انحراف های اخلاقی و فکری، اتلاف وقت، و هدر رفت هزینه های مالی از جمله آثار بی‌توجهی و استفاده بی‌رویه از این فناوری است.

 

دراین کارگاه آموزشی آسیب های موجود در عرصه فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن بررسی شد.

 

گفتنی است، کارگاه آموزشی مدیریت فضاهای مجازی و فرهنگ استفاده صحیح از این فضا چهارشنبه، ۱۵ آذرماه به‌همت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه لرستان و با شرکت کارکنان ستادی آموزش وپرورش لرستان برگزار شد.
 

پایان پیام/186

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار