Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی را به‌ عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان منصوب‌ کردند.

متن‌ حکم‌ رهبر معظم انقلاب‌ اسلامی به این‌ شرح‌ است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ حسن علیدادی سلیمانی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیّد یحیی جعفری از امامت جمعه‌ کرمان کناره‌گیری کرده‌اند با تشکر فراوان از خدمات و زحمات طولانی آن روحانی مردمی و خدوم، جنابعالی را که از شایستگی لازم برخوردار و دارای حسن سابقه در عرصه‌ تبلیغ و سلوک دینی و مردمی می‌باشید به نمایندگی خود در استان و امامت جمعه‌ شهر کرمان منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم نجیب و عزیز کرمان، جایگاه احترام‌برانگیزی در دوران مبارزات نهضت اسلامی و نیز دوران پس از انقلاب، کسب کردند و این به برکت فداکاری هوشمندانه و حضور آگاهانه‌ آنان در همه‌ حوادث مهم نظامی و سیاسی و اجتماعی چند ده ساله بود. چه در فصل درخشان دفاع مقدس و چه در فصل مواجهه با حوادث طبیعی تلخ و چه در فصل پیشامدهای تعیین‌کننده‌ سیاسی، مردم آن استان آزمون موفقی از خود نشان دادند و چهره‌های برجسته‌‌ای از میان خود به ملت ایران تقدیم کردند.

اکنون جنابعالی در میان این مردم عزیز و محبوب، به قبول وظیفه سنگینی مفتخر گشته‌اید. امید است به بهترین وجه از عهده‌ آن برآئید. انس با عامه مردم، معاشرت با جوانان، همکاری با دانشگاهیان و فرزانگان، تقویت جدّی جبهه‌ فرهنگی انقلاب، ارتباط مستمر با علمای اعلام و بهره‌گیری از توان و ابتکار جوانان انقلابی و مؤمن و غنی کردن محتوای نماز جمعه را از جنابعالی انتظار دارم و توفیقات‌تان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای

15 آذر 1396

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان