Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:17:24 GMT

«ده سال تنهایی» اشکان خطیبی در تالار وحدت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۳۵۲۴

«ده سال تنهایی» اشکان خطیبی در تالار وحدت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کنسرت تئاتر «ده سال تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی اشکان خطیبی بر اساس طرح مشترک سهیل دانش اشراقی و اشکان خطیبی با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری آوای دوران، سوم و چهارم دی در تالار وحدت روی صحنه می رود.

پوستر این اثر در آستانه آغاز پیش فروش بلیت با طراحی سهیل دانش اشراقی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران این کنسرت تئاتر عبارتند از آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام و اشکان خطیبی.

از دیگر عوامل این اثر می توان به سهیل دانش اشراقی مدیر هنری، اشکان آبرون، بردیا امیری، نیما رمضان، آرش سعیدی، سروش عدل و هومن نامداری نوازندگان، تارا صلاحی، فاطمه ساربان ها و مونا شمس همخوانان، شکوفه داوودی دستیار کارگردان، سارا حدادی مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه ای و تبلیغات، مصطفی پیرهادی عکاس و مهرداد تقوی مدیر صحنه اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیبی صبح پنج شنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان سمنان و مراسم شورای اداری دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه سامانه نان کار دریافت ایده‌های جدید و مؤثر بر اساس نیازها را بر عهده دارد، ابراز داشت: نان در واقع سامانه ایده‌ها و نیازها است و می‌کوشد تا ارتباط بین علم و صنعت را برقرار کند.

وی ضمن بیان اینکه سیاست‌های تشویقی برای دانشجویان استفاده کننده از این سامانه در نظر گرفته شده است، افزود: به این دانشجویان دو برابر پاداش داده می‌شود.

معاون اداری، مالی وزارت علوم ضمن بیان اینکه تطبیق پایان نامه‌ها با نیازهای روز کشور یکی از اولویت‌های این وزارت خانه است، ابراز داشت: برای تحقق این منظور همه شرکت‌های خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید نیازها و مشکلات خود را در آن ثبت کنند.

خطیبی ضمن تاکید بر اینکه باید پایه‌های تشویقی برای اساتید و دانشجویان بیشتر شود، تصریح کرد: امیدواریم با عنایت دولت سیزدهم و تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم گام‌های بلندتری را برای ارتقا سطح علمی دانشگاه‌ها برداریم.

وی ضمن بیان اینکه یکی از راهکارهای مورد نیاز ایجاد بورسیه صنعتی دانشجویان است، افزود: هدف از این اقدام اینکه بتوان در کنار تولید از علم روز نیز بهره برد.

کد خبر 6081670

دیگر خبرها

  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • نوجوانان از راه درست در مسیر تئاتر قدم بگذارند/ آموزشگاه‌های بازیگری به‌دنبال سرکیسه کردن
  • موشک به تنهایی بازدارنده نیست!
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟