Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماء یگانه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بانوان ورزشکارمعلول این شهرستان ازجمله در رشته والیبالبا وجود انگیزه و استعداد خوب، با مشکلات عدیده ای ازجمله نبود سالن اختصاصی، وسایل و امکانات ورزشی، مالی و رفت و آمد در رقابت های کشوری و استانی روبرو هستند که از مسئولان انتظار داریم برای حل آنها تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم والیبال نشسته معلولان کشور به سالن مناسب اختصاصی و بودجه نیاز دارد تا با انگیزه تر از دوره های قبل شرکت کند.
سرگروه تیم والیبال نشسته بانوان معلول گناوه گفت: این تیم در دوره فصل قبل لیگ دسته دوم کشور که به مقام شش دست یافت بوسیله اتوبوس به این رقابت ها در تهران اعزام شد درحالیکه حریفان ازطریق هواپیما عزیمت کردند.
وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد نرم افزار و از دوران کودکی دچار معلولیت شدید شده است، مایحتاج زندگی خودرا ازطریق سرویس دانش آموزی با خودرو خود تامین می کند.
وی گفت: معلولان همانند دیگر اقشار جامعه نیاز به امکانات رفاهی از جمله مناسب سازی محیط شهری و شغل دارند که امیدواریم مسئولان به این مسایل توجه و دربرطرف کردن آنها تلاش کنند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان گناوه گفت: باتوجه به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر توانمندسازی جانبازان و معلولان و آیین نامه ابلاغی شورای عالی استانها در سال 94 با مضمون ترویج فرهنگ حضور و حمایت از سلامتی، نشاط، توانمندسازی و افتخارآفرینی ازطریق ورزش وظایف هرکدام از ارگان های مرتبط درحمایت از ورزشکاران و توسعه ورزش همگانی این قشر مشخص شده که باید آنان همکاری و ادای وظیفه کنند.
علیرضا ملک زاده افزود: فعال کردن و تقویت هیات ورزش جانبازان و معلولان در شهرداری، بخشداری و دهیاری ها، اختصاص درصدی از بودجه های فرهنگی شهرداری ها به امر توسعه ورزش همگانی، نصب ایستگاه های ورزشی در بوستان و فرهنگسراها و درصدی از فضای تبلیغاتی شهر به منظور فرهنگ سازی، اطلاع رسانی همگانی و کمک اقتصادی از جمله بندهای آیین نامه شورای عالی استانها است.
وی گفت: از سال 94 تاکنون شورای اسلامی شهر و شهرداری مساعدت هایی کرده اند اما ناکافی و باید مداوم باشد.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان گناوه اظهارکرد: به منظور اجرای آیین نامه شورای عالی استانها نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و قول حمایت مالی داده شد که امیدواریم بزودی انجام شود.
وی گفت: در این شهرستان 16 رشته ورزشی ویژه معلولان وجود دارد که دوومیدانی، والیبال نشسته، تنیس روی میز و بدمینتون و فوتبال از فعال ترین آنهاست.
ملک زاده افزود: ورزشکاران معلول این شهرستان سرآمد استان بوشهر هستند و باوجود کسب مقام های جهانی و کشوری با مشکلاتی نظیر نبود سالن اختصاصی، امکانات و مسایل مالی مواجه هستند که باید مسئولان نگاه ویژه ای برای برطرف کردن آنها داشته باشند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد