Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله علیرضا اعرافی روز پنج شنبه در بازدید از حوزه علمیه امام جعفر صادق ( ع) شهرستان قشم افزود: حرکت زشت و مفتضحانه رئیس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت رژیم پوشالی صهیونیستی، توهین به یکی از بالاترین مقدسات اسلامی است که باعث خشم مسلمانان جهان شد.
وی وجود رژیم اشغالگر قدس را خیانت به جهان اسلام توصیف و تصریح کرد: انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس یک حرکت نمادین زشتی است که مراکز علمی شیعه و اهل سنت آن را محکوم می کنند و دولت های اسلامی نیز باید از این حرکت بیدار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعرافی ادامه داد: برخی از این حکومت های اسلامی ترسیده اند و برخی دیگر نیز از گذشته به استکبار وابسته بودند و امروز این وابستگی آشکارتر می شود.
وی اظهار کرد: تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی یک حرکت بسیار شیطانی است که می تواند سرآغاز یک بیداری بزرگ تر در جهان اسلام و نیز موجب تحکیم وحدت امت های اسلامی در برابر استکبار جهانی شود.
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: مذاهب مختلف اسلامی وابسته به یک امت واحد اسلامی است و می توان اشتراک های بسیاری در متون فقهی، حدیثی و کلامی آنان یافت.
وی افزود: اکنون در کشور ما و از جمله در شهرستان قشم پیروان هر مذهبی می توانند به ادامه تحصیل در مذهب خود ادامه دهند و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
اعرافی، انقلابی بودن را داشتن حکمت و هوشمندی عنوان و تصریح کرد: انقلابی بودن به معنای منفعل نبودن است و حوزه انقلابی حوزه ای است که برای مشکل های جامعه دارای طرح و برنامه باشد.
وی افزود: امروز حوزه علمیه اگر چه دارای میراثی غنی از عالمان گذشته در حوزه های مختلف علمی از جمله فقه، تفسیر، حدیث، فلسفه، ادب و غیر آن است اما در افزودن بر آن دارای کمبود است که باید جبران شود.
مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: همچنین حوزه انقلابی باید به میدان های جدید ورود و تولید محتوا کند که علوم انسانی و اجتماعی از جمله آنان است.
وی افزود: با توجه به اینکه تکنولوژی و فن آوری میدان های جدیدی ایجاد کرده است، حوزه باید نیازهای روز را شناسایی و بر اساس آن فعالیت های جدیدتری را طراحی کند.
100 طلبه آقا و 70 طلبه خانم در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) مشغول به تحصیل هستند.
7500/6048
خبرنگار: حسین آزاد منجیری **انتشار دهنده: خلیل تنیده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی را ستود.

در این بیانیه امده است؛
سیلی سهمگین و پر صلابت ایران اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل آن چنان تأثیرگذار بود که شادی و نشاط را در دل مسلمانان و آزادگان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد. افسانه‌ی شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای در هم شکست و علیرغم پشتیبانی همه جانبه‌ی غرب از این رژیم کودک‌کش سردرگمی و وحشت عمیقی در بین آنان و هم‌پیمانانشان بوجود آورد. این حمله در پاسخ تهاجم وحشیانه این رژیم ضد بشری به بخشی از خاک سرزمینی ایران در سوریه و شهادت جمعی از بهترین فرزندان ملت رشید ایران بود که با یاری خدا و قدرت ملت و فرزندان جان بر کف لشگر اسلام صورت پذیرفت.

رژیم صهیونیستی هر چند تلاش کرد برای پاسخ به این حمله ایران، ائتلافی جهانی شکل دهد و با یاوه‌سرایی در رابطه با تهدیدات هسته‌ای احتمالی از سوی کشورمان نگرانی آمریکا و کشورهای غربی را تحریک کرده و آنها را با خود همراه کند اما در این مسیر موفق نبود و به ناچار برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود حمله‌ای تکروانه و بدون تلفات و ناچیز به اصفهان و برخی مواضع جبهه مقاوت در منطقه انجام داد.

حزب تمدن اسلامی ضمن عرض تبریک به امت اسلام به خاطر این رویداد بزرگ و این پیروزی چشمگیر با الهام از سخن رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره): «که اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود» و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله) برای انسجام و همبستگی هرچه بیشتر ملت‌های آزاده جهان آزادی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نوید دهد.

کد خبر 6086716 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه عمومی بود
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود