Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:52:42 GMT

بارش برف در محور سقز- دیواندره + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۳۹۰۳

بارش برف در محور سقز- دیواندره + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از بارش برف در جاده سقز به دیواندره در استان کردستان ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

 

منبع: شهروندخبرنگار- کردستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

  برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/ فیلمی از بارش برف شدید در جاده سقز  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ چالوس یکطرفه و برفی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های لاسم، آب اسک، رینه و گزنک هستیم. در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده شهر دماوند نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا، گلشهر، زیاران و محمدیه و آزادراه تهران – ساوه در محدوده اورین نیمه سنگین گزارش شده است. در آزادراه تهران – قم محدوده‌های عوارضی اول و شکرآباد، بزرگراه سلفچگان – راهجرد محدوده تقاطع سلفچگان و بزرگراه توره – بروجرد در محدوده پلیس راه نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در دیگر محور‌های مواصلاتی شاهد افزایش حجم تردد‌ها هستیم، اما مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد، گفت: جاده چالوس هم که از صبح امروز در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شده بود، همچنان یک طرفه است و بر این اساس تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب محور چالوس مسیر و آزادراه تهران – شمال ممنوع است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های البرز و مازندران است. در همین راستا نیز در محور چالوس بارش برف و باران و محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، قم، تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، ایلام و خوزستان نیز بارش باران گزارش شده است. در شرایط بارانی لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل حفظ کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • مسدود شدن جاده‌های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ چالوس یکطرفه و برفی است
  • ریش سنگ بار دیگر جاده چالوس را بست
  • جاده چالوس مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش برف و باران در برخی از جاده‌ها
  • صدور هشدار قرمز هواشناسی کردستان؛ احتمال وقوع سیل
  • صدور هشدار قرمز هواشناسی کردستان
  • اجرای پویش مسیر پاک - ایران سبز در مسیر دهگلان و قروه + تصاویر
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در برخی جاده‌ها