Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@20:00:15 GMT

اعزام ۷۵ مبلغ به نقاط مختلف تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۴۱۹۶

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نبأ، حجت‌الاسلام علی کاروند، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: با هدف تبیین و لزوم وحدت در عصر کنونی و تشریح سبک زندگی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ۷۵ نفر از مبلغان به نقاط شهری و روستایی تویسرکان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام کاروند گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های روحانیون در عصر حاضر با توجه به توطئه های دشمنان در تفرقه انگیزی بین مذاهب ایجاد زمینه های وحدت و اتحاد مسلمین جهت غلبه بر ایادی استکبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترویج سبک زندگی اسلامی و سوق دادن مردم به‌سوی معنویت که زندگانی امامان معصوم ما خود نمونه بارزی از سبک زندگی صحیح و اسلامی است را از دیگر رسالت های مهم روحانیون در این هفته ذکر کرد.

وی اظهار داشت: روحانیون و مبلغان در مساجد و مجالس فرهنگی می‌توانند روش‌های زندگی سالم و ساده را برای مردم بیان و جامعه را با سبک زندگی ایرانی و اسلامی آشنا کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: به همین منظور ۷۵ نفر از روحانیون شهرستان تویسرکان در این ایام فرخنده به نقاط مختلف شهرستان اعزام شدند.

کاروند بیان داشت: تشریح و ترویج سبک زندگی اسلامی ترویج فقه اسلامی و شیعی در جامعه، بیان شرایط سیاسی و اجتماعی دوران زندگانی نبی مکرم اسلام، تبلیغ و تبیین ابعاد وحدت امت اسلامی و همچنین پاسخ به شبهات و مسائل جوانان ازجمله رسالت‌های این مبلغان اعزامی است.

خدیجه نیکویی نژاد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • وقوع سیلاب در نقاط مختلف شهریزد
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت