Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@00:07:47 GMT

روایت معاون آخوندی از بیماری حمل‌ونقل هوایی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۴۲۸۸

روایت معاون آخوندی از بیماری حمل‌ونقل هوایی

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما بیماری واپس‌گرایی از صنعت حمل‌ونقل هوایی خارج شد.

خبرگزاری تسنیم: رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما بیماری واپس‌گرایی از صنعت حمل‌ونقل هوایی خارج شد.

علی عابدزاده اظهار کرد: در 5 سال اخیر ده‌ها شرکت دانش بنیان تشکیل شده ، کارهای بزرگی توسط این شرکت ها صورت گرفته و خوشبختانه این دانش در حال ورود به صنعت هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: ساختار اقتصادی صنعت حمل و نقل هوایی در گذشته ساختار بیمارگونه‌ای داشت و اجازه شکوفایی استعدادها را نمی داد اما خوشبختانه با آزادسازی نرخ بلیت و شبکه پروازی زمینه های سرمایه گذاری واقعی در صنعت فراهم شده است.

وی افزود: در کنار فشار تحریم ها که در طول سالهای گذشته در سرعت حرکت به سمت توسعه تاثیر گذار بود ما گرفتار بیماری واپس گرا بودیم و سرمایه گذاران تمایلی برای ورود به این بخش نداشتند و صنعت هوایی جز صنایع زیان ده به شمار می رفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: اما با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در طول 2 سال گذشته، اکنون این بیماری از صنعت خارج شده و به بستر استاندارد بازگشتیم و به طور حتم تحولات شگرفی برای صنعت ایجاد خواهد شد چرا که تاکنون این ساختار بیمارگونه باعث توقف توسعه صنعت شده بود.

عابدزاده با بیان اینکه صنعت مسیر رقابتی شدن را طی می کند افزود: مدل اداره سازمان، خطوط هوایی، فرودگاه‌ها و ... بالاجبار در حال تغییر است به گونه ای که در سال گذشته شاهد رشد 19 درصدیجابجایی مسافر در بخش هوایی بودیم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی طی ساعت های گذشته محله الصبره در جنوب شهر غزه را بمباران کردند.

اطراف دانشگاه اسلامی واقع در منطقه معن در خان یونس در جنوب نوار غزه نیز شاهد حمله های هوایی رژیم صهیونیستی بوده است.

نیروهای دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کردند که پیکرهای شش شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه الامل در غرب استان خان یونس بیرون کشیدند.

حمله های هوایی رژیم صهیونیستی اطراف اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را نیز در برگرفت. این جنگنده های متجاوز خانه های مسکونی را در محله الزیتون واقع در شهر غزه بمباران کردند.

در همین حین توپخانه رژیم صهیونیستی نیز حمله های خود را علیه نوار غزه از سر گرفت و اردوگاه النصیرات واقع در مرکز این باریکه را هدف قرار داد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز گذشته اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینی ها در این باریکه مرتکب شد.

این وزارت خانه افزود که در این حمله ها ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از هشت هزار نفر مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و زخمی ها در نوار غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6092697

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد