Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از مدتی قبل ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک از طریق منابع خبری و اطلاعاتی خود از فعالیت گروهی که اقدام به ساخت دیش‌های ماهواره در یک کارگاه کرده بودند، با خبر شده و تحقیقات خود برای اطمینان از این گزارش را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند که اطلاعات واصله صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اطمینان از صحت اطلاعات تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک اقدامات خود برای دستگیری افراد فعال در این کارگاه را آغاز کردند و با دریافت حکم مقام قضایی به کارگاه این افراد رفته و چهار متهم را که اقدام به ساخت دیش‌های ماهواره کرده‌ بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

همچنین ماموران اقدام به بازرسی از این کارگاه کرده و ۵۱۹ دیش ماهواره را که آماده توزیع بود، کشف و ضبط کردند که همراه متهمان به مقر انتظامی منتقل شد.

چهار متهم دستگیر شده نیز تحت بازجویی قرارگرفتند که در اظهارات خود معترف شدند که از مدتی قبل اقدام به تبدیل این کارگاه به محلی برای تولید لوازم و بشقاب‌های ماهواره کرده و با توجه به دور بودن موقعیت آن از بافت شهری تصور نمی‌کردند که از سوی پلیس دستگیر شوند.

در نهایت برای هر چهار متهم پرونده‌ای تشکیل و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری باند تولید تجهیزات ماهواره در جنوب تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر