Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عبدالرضا فرزان یکی از خیرین این بیمارستان گفت:این بیمارستان دارای ۱۶۰ تختخواب در زمینی به مساحت بیست و یک هزار متر مربع و زیر بنا حدود چهار هزار متر و در پنج طبقه جمعا حدود بیست هزار متر مربع احداث شد.

فرزان افزود: با افزایش جمعیت شهرستان اردکان قطعا نیاز درمانی آن افزوده شده است که با احداث این بیمارستان بتوانیم بهترین و شایسته‌ترین خدمات پزشکی را به بیماران ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرزان متخصص مغز واعصاب اظهار داشت: براورد هزینه به ازای هر تخت بیمارستانی به روز؛ یک میلیارد می‌باشد که بالغ بر صدو شصت میلیارد با تجهیزات آن در نظر گرفته شده و هزینه آن از خیرین تامین شده است.

انتهای پیام/ا

افتتاح بیمارستان 160 تختوابی در ارادکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست و دومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود که طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز