Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@03:26:54 GMT

ژیلا امیرشاهی در سوگ مادر نشست +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۴۶۱۵

ژیلا امیرشاهی در سوگ مادر نشست +عکس


به گزارش افکارنیوز، ژیلا امیرشاهی مجری صداوسیما خبر درگذشت مادرش را به اشتراک گذاشت.

 

امیرشاهی طی پستی در اینستاگرامش نوشت: تازگی‌ ها دفترم خالی ست شعر ها دیگر سراغم را نمی گیرند واژه هایم لال سطرها آب دهان مرده را مانند خودنویسم گرچه مالامال جوهرم خالی ست؛ چون که جای مادرم خالی ست صبح ها در ازدحام این همه آدم سایه های روشن و خاموش این همه چشم و دهان و گوش؛ باز هم حس می کنم دور و برم خالی ست چون که جای مادرم خالی ست ظهر ها در خانه همچون روح سرگردان می کشم هر سو سرک؛ چیزی نمی یابم گاه می گریم گاه می خوابم گاه گاهی شانه هایم می شود سنگین رفته شاید دخترم باز از سر و کول پدر، بالا یا نه، شاید ضربه دست زنم باشد خسته از پرسیدن حالم هم ز پاسخ های سربالا… یک نفر گاهی به دستم، استکانی می دهد می نوشمش، شاید چای تلخی یا شرابی خوشگوار است این سایه ای بر سفره می لغزد می خورم، شاید ناهار است این بعد از آن وا می روم بر صندلی، امّا صندلی از پیکرم خالی ست؛ چون که جای مادرم خالی ست عصرها، تکارار یک کابوس در حیاط پشت خانه، روی رخت آویز چادری گلدار می رقصد یک نفر در گوش من می خواند این آواز: " مادرت را باد با خود برد… " می گریزم تا نگوید باز… می خزم کنج اتاق خالی مادر گنجه را وامی کنم، بو می کشم یکسر خیره گشته عینکش بر من! " آمدی فرزند؟ چشم من روشن… " عینکش را می کشم بر دیده، پنهانی کفش هایش را به روی لب جانمازش را به پیشانی… گنجه را می بندم و سر می نهم بر تخت هق هقم را در لحافش می کنم پنهان عطر اندامش دلم را می چلاند سخت سر که برمی دارم از بالین، خنده ام می گیرد از تصویر خود در قاب آیینه نیمی از من هست نیم دیگرم خالی ست چون که جای مادرم خالی ست شب که جادوی نوازش یا فریب قرص خواب آور خواب را در چشم هایم می کند جاری آن دم آخر لحظه ی پایان بیداری؛ باز یادم هست: " مادر نیست " رفته و تا عمر دارم بالش زیر سرم خالی ست چون که جای مادرم خالی ست نیمه های شب، دم کابوس هایم گرم! که رها می سازدم از چنگ رویاها (خواب مادر داشتن خوب است، امّا سر ز خوابی این چنین برداشتن دشوار!) سخت بیزارم من از نیرنگ رویاها چون که وقتی چشم ها را می گشایم باز پوستی می بینم از خود مانده بر تختم لاشه ی تن مانده، امّا جای من در بسترم خالی ست چون که جای مادرم خالی ست…

 

115

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان صادقی: دستمان جلوی پرسپولیس خالی بود

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی گلر پیکان در مورد بازی با پرسپولیس گفت: بعد از برد مقابل سپاهان و ملوان اوضاعمان در جدول بهتر شد. این بازی هم آمدیم از نتایج خوبمان دفاع کنیم اما در یک صحنه مشکوک پنالتی گل خوردیم و اگر آن پنالتی گل نمی شد، میبردیم.

او در مورد درگیری با توپ جمع کن اظهار داشت: من همیشه سمت راست بودم، توپ را سمت چپ می انداخت. به او گفتم که این کار را نکن.

صادقی در خصوص شانس بقای تیم پیکان گفت: بحث ماندن نیست، تیم ما نیم فصل دوم بهتر شده. این بازی هم چند مصدوم داشتیم و دست آقای عنایتی خالی بود.

دیگر خبرها

  • خالی‌ترین نیمکت فوتبال ایران برای این تیم است
  • اردوی پرسپولیس خالی از خارجی شد
  • جای خالی یادمان شاه‌قاسم فیض‌بخش در طرشت
  • ایمان صادقی: دستمان جلوی پرسپولیس خالی بود
  • چشم به راه
  • جای خالی همبستگی در جلسه زنانه جهان علیه رژیم‌صهیونیستی
  • کیم مین جائه: نیمکت نشینی؟ چنین چیزی را قبلا تجربه نکرده بودم؛ به توانایی‌هایم ایمان دارم
  • انتخابات روسیه؛ اعتراض با خالی کردن جوهر رنگ در صندوق رای
  • دست ربیعی خالی‌تر از همیشه
  • دست ذوب آهن و ربیعی خالی‌تر از همیشه