Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی در جلسه جمع بندی نظارت ستادی انتظامی استان همدان، با بیان اینکه پلیس در فضای مجازی موفق عمل کرده است، تاکید کرد: با این وجود باید عملکرد ناجا در این حوزه به ویژه کشفیات افزایش یابد.
وی اظهار کرد: عملکرد موفق ناجا روند رو به رشد داشته و توانسته است سرمایه اجتماعی خوبی را در سال های اخیر کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون ناجا با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرمانده ناجا با ایشان از عملکرد این نیرو ابراز رضایت کردند، اضافه کرد: ناجا در ماموریت های مهم با همکاری دیگر نیروهای مسلح کارنامه درخشانی داشته است.
وی تاکید کرد: ماموریت های ناجا پرخطر، دارای آسیب و در شرایط سخت است و سنگینی کار، تنوع و پیچیدگی شرایط از ویژگی های کار در نیروی انتظامی است که اگر مراقبت نشود باعث فرسودگی نیرو می شود.
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از وظایف ناجا است و افتخارات کسب شده توسط این نیرو آن را به تراز نظام اسلامی نزدیک کرده است.
سردار سلیمانی افزود: با توجه به اینکه محیط پیرامونی ناجا مملو از آسیب بوده و کارکنان این نیرو همواره درگیر این آسیب ها هستند باید برای رویارویی با این آسیب ها به تقویت بنیان های دینی توجه کرد.
وی اظهار کرد: انتظامی استان همدان روند رو به بهبودی داشته است که باید ضمن حفظ این شرایط با پیگیری نسبت به رفع معایب احصاء شده اقدام شود.
سردار سلیمانی افزود: نیروی پلیس متعلق به مردم بوده و مسئول تامین امنیت شهروندان است بنابراین مردم نیز باید خود را متعلق به پلیس و آن را از خود بدانند.
این نشست با حضور جانشین بازرسی کل ناجا و شماری از مسئولان رده های ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی همدان برگزار شد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور هوشمند می‌شود

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در چهارمین اطلاعیه خود پیرامون طرح نور که از بیست و پنجم فروردین آغاز شده است، از حمایت‌های خالصانه مردمِ نجیبِ ایران و دیدگاه‌های قاطعِ اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای این طرح قدردانی کرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در متن اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور آمده است:

«در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای طرحِ نور بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانوی ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکار عمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناختِ بیشتری از دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشاء، تجارتِ جنسی و پورنوگرافی داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌های رؤسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صدا و سیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایرِ نهادهای مسئول نشان‌دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای طرح نور است. همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینی روزانه در شهرها نشان دهنده حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت طرح نور به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت. این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهادهای متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همتِ مسئولانِ محترم و انجام به‌موقع وظایف دستگاه‌های مسئول روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.»

کد خبر 747149

دیگر خبرها

  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد