Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق استقلال گفت: برای آنکه بازیکنان برای حفظ جایگاه‌‌شان با دقت بیشتری به سمت دروازه حریفان ضربه بزنند، باید یک مهاجم تمام عیار به تیم اضافه شود.

ستار همدانی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص برتری استقلال برابر سپاهان گفت: «یکی از بهترین پیروزی‌های استقلال در این بازی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردن سپاهان با اختلاف 3 گل اگر چه این تیم حال و روز همیشگی را در این فصل نداشته کار هر تیمی نیست. به راستی که شفر توانستاه استقلال را به روزهای خوبش نزدیک کند. البته من مخالف جدایی منصوریان بودم و معتقدم اگر همچون فصل قبل به او فرصت داده می شد، وی توانایی آن را داشت که استقلال را به رده‌های بالای جدول برگرداند.»

وی ادامه داد: «استقلال در این فصل مشکلات روحی زیادی داشت ولی با صبر و حوصله‌ای که مدیران باشگاه به خرج دادند، توانست آهسته آهسته به روزهای خوبش برگردد. بازیکنان استرس زسادی داشتند و فرصت‌سوزی‌های‌شان بی‌اندازه بود اما خوشحالم که این موانع برطرف شد و استقلال در روزی که پنجمین بازی بدون گل خورده متوالی‌اش را پشت‌سر گذاشت، گل‌های زیادی زد تا با تفاضل گل مثبت نیم‌فصل اول را پشت‌سر بگذارد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم پیروزی‌های متوالی استقلال ادامه یابد تا این تیم به جمع مدعیان قهرمانی وارد شود.»

مربی سابق استقلال در واکنش به این موضوع که با وجود زدن 3 گل به سپاهان، استقلال نیاز به جذب مهاجم در نیمک‌فصل دارد یا نه، اظهارکرد: «100درصد استقلال باید مهاجم تمام کننده و هدف جذب کند تا در بازی‌هایی که پیش‌رو دارد آمار گلزنی‌اش را افزایش دهد. سیستم شفر به گونه‌ای است که موقعیت‌های گلزنی فراوانی برای مهاجمان و دیگر بازیکنان استقلال فراهم می‌شود ولی برای آنکه بازیکنان برای حفظ جایگاه‌‌شان با دقت بیشتری به سمت دروازه حریفان ضربه بزنند، باید یک مهاجم تمام عیار به تیم اضافه شود تا شرایط تیم مطلوب‌تر از قبل شود.»

وی درباره درخشش سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال مقابل سپاهان تصریح کرد: «در 4 بازی قبلی که حسینی گل نخورد این باور ایجاد شده بود که عملکرد فوق‌العاده خط دفاعی مانع گل نخوردن استقلال بوده است ولی حسینی با فوق‌واکنش‌هایی که برابر سپاهان از خود نشان داد، ثابت کرد که نه تنها برای استقلال می تواند دروازه‌بان اول باشد، بلکه این قابلیت را دارد که در جام جهانی نیز حضور داشته باشد. حسینی اگر با همین روند به کارش ادامه دهد، رقیب اصلی بیرانوند درون دروازه تیم ملی خواهد بود و حتی کی‌روش می‌تواند از او برابر حریفان بزرگی چون اسپانیا و پرتغال استفاده کند.»

همدانی درباره اینکه استقلال با توجه به نتایج عالی پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر به قهرمانی امیدوار باشد، تاکید کرد: «هنوز یک نیم‌فصل دیگر داریم و زود است که از حالا برای رسیدن استقلال به قهرمانی ناامید باشیم. فاصله زیادی بین استقلال و صدرنشین لیگ برتر ایجاد شده است ولی نباید فراموش کنیم که در فوتبال نتایجی رخ می‌دهد که به راحتی سرنوشت قهرمانی تغییر می کند.»

وی درباره گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: «مدیران استقلال باید تلاش کنند تا در فصل نقل وانتقالات تیم را بیش از گذشته تقویت کنند تا در مصاف با حریفان عربی که همگی خیلی هم قدرت دارند، نماینده ایران به سادگی شانس صعود به مراحل بالاتر را از دست ندهد. الهلال عربستان، الریان قطر و العین امارات که به طور حتم در بهترین شرایط خود را وارد مسابقات قهرمانی باشگاهی در آسیا می‌کنند، از سوی استقلال می‌توانند با شکست مواجه شوند ولی به شرطی که برنامه‌ریزی نماینده ایران خیلی مناسب باشد و بازیکنانی هم به تیم اضافه شوند که بتوانند در این مسابقات مهم باری از روی دوش تیم بردارند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

کد خبر 846787 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی