Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@23:43:07 GMT

دستگیری قاتل روانپریش در ساری

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۵۴۷۶

دستگیری قاتل روانپریش در ساری

استان‌ها > مازندران - دادستان مرکز استان از شناسایی و دستگیری قاتل در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام اسدالله جعفری با اشاره به کشف جسد و دستگیری قاتل در شهرستان ساری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در خیابان دخانیات شهرستان ساری و با توجه به اهمیت موضوع، بازپرس جنایی ویژه قتل به اتفاق پزشک قانونی در محل حادثه حاضر و دستورات قضایی در این خصوص صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان افزود: پس از انجام تحقیقات در این رابطه همسر مقتول با هویت " ح - ج" دستگیر شد.

جعفری با بیان اینکه متهم نسبت به قتل همسر خود با واردکردن چندین ضربه شدید با شی سنگین به سر مقتوله اقرار و اعتراف کرده است، افزود: متهم با صدور قرار قانونی به زندان معرفی شد.

با تحقیقات به عمل آمده از سوی بازپرس پرونده قاتل دارای سابقه بستری در بیمارستان اعصاب و روان زارع شهرستان ساری بوده است.
46

 

کلید واژه‌ها : قتل - استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری