Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@04:35:02 GMT

محسن مرد عمل بود و با دیدی باز به استقبال شهادت رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۵۵۰۵

محسن مرد عمل بود و با دیدی باز به استقبال شهادت رفت

پدر شهید حججی گفت: محسن مرد عمل بود و با دیدی باز به استقبال شهادت رفت و در سن جوانی شهادت نصیبش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد "حججی" پدر شهید حججی در مراسم روز دانشجو که در سالن علامه شهیدی بروجرد برگزار شد گفت: یکی از مهمترین ویژگی های محسن این بود که او مرد عمل بود و اگر قرار بود در هر راهی وارد شود علت آن را بررسی و تحقیق می کرد و همین سبب شد تا محسن با روی باز به استقبال شهادت برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: شهید حججی در دوران سربازی و حتی در بسیاری از فرصت ها اقدام به مطالعه می کرد تا روز به روز اطلاعاتش بیشتر شود و بیشتر کتاب هایی که مطالعه می کرد در وصف اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) بود.

 

پدر شهید حججی اظهار داشت: از زمان اسارت محسن تا شهادت او سخت ترین لحظه های زندگی را سپری کردیم، گرچه برای شهادت محسن آمادگی داشتیم و محسن عاشق شهادت بود اما انتظار اسارت را نداشتیم و وقتی خبر شهادت را شنیدیم کمی آرام شدیم.

 

به گفته وی محسن در بخشی از وصیت نامه خود نوشته بود که بعد از شهادت من ناشکری نکنید و ما هم تلاش کردیم تا بعد از شهادت محسن آرام باشیم چرا که این همان راهی بود که محسن انتخاب کرده بود و خدا را شاکریم که عزت و سربلندی نصیب همه شد.

 

پدر شهید حججی اظهار داشت: شهید حججی به عنوان یک مبلغ فرهنگی هم فعالیت می کرد و دغدغه فرهنگی داشت و در این راه تلاش زیادی کرد و در سن 25 سالگی راهی را انتخاب کرد که توانست درس های زیادی را با شهادت خود به دنبال داشته باشد.

 

وی بیان کرد: محسن به گونه ای زندگی کرد که خدا عاشق او شد و شهادت را که بهترین هدیه بود به او بخشید چرا که محسن نه وزیر بود و نه وکیل ولی خداوند آنقدر به او عظمت داد که جهانی شود و سربلندی و عزت را به دنبال داشته باشد.

 

به گفته وی یکی از بهترین انتخاب های محسن در زندگی انتخاب همسری بود که در همه شرایط او را همراهی می کرد، حتی با وجود فرزند خردسال مانع رفتن او به سوریه نشد و همیشه او را همراهی کرد.

 

پدر شهید حججی اضافه کرد: شهید حججی و شهدای دیگر برای امنیت وارد نبرد شدند تا بتوانند دشمن را زمین گیر کنند و امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید