Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  مرتضی پرتوی مسئول بخش تصویربرداری مجتمع بیمارستانی امام ضا (ع)گفت:بیشترین آمار سی تی اسکن مربوط به صبح روزهای غیر تعطیل به دلیل انجام سی تی های رادیوتراپی و بخشهای بیمارستان است و کمترین آمار سی تی اسکن در روزهای تعطیل انجام می شود.

وی افزود :دستگاه سی تی اسکن تا ساعت 2 نیمه شب خدمات ارائه می دهد واز ساعت 2 تا 8 صبح فقط جهت بیماران اورژانسی روشن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد روش انجام سی تی اسکن گفت :سی تی اسکن به سه شکل انجام می شود : با کنتراست ، بدون کنتراست ،با و بدون کنتراست اگر درخواست بیمار با کنتراست باشد باید از قبل بیمار آزمایش BUN و CR انجام داده و نتیجه آزمایش به اطلاع پزشک رادیولوژی جهت گرفتن مجوز تزریق رسانده می شود و پس از گرفتن مجوز ،با حضور پزشک رادیولوژی توسط اپراتورها عکس سی تی اسکن بیمار انجام شده و سپس توسط متخصص رادیولوژی ریپورت میشود اگر سی تی بدون تزریق باشد فقط پذیرش شده و توسط اپراتور انجام میشود.

پرتوی گفت:بخش تصویر برداری مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزودی مجهز به دستگاه های پیشرفته سی تی اسکن 256 اسلایس وآنژیوگرافی بای پلین می شود.

این بیمارستان به عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران تخصصی و فوق تخصصی و قطب هفتم سطح بندی نظام خدمات تشخیصی درمانی در منطقه غرب کشور شناخته شده است.

 

انتهای پیام/ز

 

سی تی اسکن مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) ماهیانه به 1700 بیمار خدمات ارائه می دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است