Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@07:07:37 GMT

صدور حکم قصاص نفس برای قاتل اهورا

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۵۹۴۹

صدور حکم قصاص نفس برای قاتل اهورا

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احمد سیاوش‌پور، از صدور رای پرونده قتل و کودک آزاری اهورای 3 ساله خبر داد وی تصریح کرد: با تصمیم قضات شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان گیلان و براساس شواهد و مدارک رای این پرونده ظرف مدت قانونی صادر شد.
وی اعلام کرد: متهم م.ق به جرم قتل عمد به قصاص نفس، به جرم کودک‌آزاری به 6 ماه حبس و پرداخت ارش، به جرم شرب خمر به 80 ضربه شلاق و به جرم تفخیذ به عنف (لواط غیرمدخوله) به 100 ضربه شلاق و 2 سال تبعید محکوم گردید و از اتهام لواط مدخوله به عنف تبرئه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، خاطرنشان کرد: حکم صادره قطعی نبوده و ظرف مدت 20 روز قابل اعتراض در دیوان عالی کشور می‌باشد که به فرض اعتراض متهم، با درخواست اینجانب به جهت رسیدگی فوق العاده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست‌ها نرسیده زیر شلاق شمسایی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی پس از یک روز تاخیر در پرواز به تایلند که به دلیل شرایط ویژه کشور اتفاق افتاد، صبح امروز به بانکوک رسید و بازیکنان بلافاصله پس از استقرار در هتل‌های خود به استراحتی چندساعته پرداختند تا خستگی سفر طولانی که از صبح روز گذشته (دوشنبه) با سفر از تهران به استانبول و سپس بانکوک در بدن آنها ایجاد شده بود، کمی از بین برود.

با این حال وحید شمسایی زمان زیادی ندارد و ایران در حالی که به عنوان آخرین تیم حاضر در جام ملت‌ها به بانکوک رسیده، باید خیلی زود آماده مصاف روز 30 فروردین ماه شود که روز پنج‌شنبه برابر افغانستان در افتتاحیه جام ملت‌ها برنامه‌ریزی شده است.

به همین دلیل وحید شمسایی بلافاصله پس از رسیدن به بانکوک شاگردانش را برای تمرین فراخواند و شرایط آنها را زیر نظر گرفت. این پرفشارترین تمرین تیم ملی پیش از دیدار افتتاحیه بود و روز آینده کادر فنی به احتمال فراوان تمرین سبک‌تری با توجه به در پیش بودن مسابقه روز پنج‌شنبه برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • فوتسالیست‌ها نرسیده زیر شلاق شمسایی (عکس)
  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی