Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 22:30 روز 23 آبان ماه وقوع نزاع و درگیری در شهرک مشیریهخیابان انیسی به کلانتری 169 مشیریه اعلام شد. با حضور مأموران در محل درگیری و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که نزاع و درگیری دسته جمعی بین دو خانواده افاغنه ساکن در منطقه مشیریه، 5 نفر بر اثر جراحات شدید ناشی از اصابت ضربات جسم تیز مجروح شدند که بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و تمامی آن ها به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز بعد به کلانتری مشیریه اعلام شد که یکی از مجروحان درگیری به نام "سلطان" 21 ساله به علت شدت جراحت های وارده شده به قسمت های مختلف بدن فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم در همان مراحل اولیه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که درگیری بین اعضای دو طایفه و خانواده افاغنه آغاز و طی چند مرحله درگیری، در حالی که قاتل به همراه اعضای خانواده و بستگانش به در منزل مقتول مراجعه کرده بود، در آخرین مرحله درگیری خونینی بین دو طرف آغاز و مقتول که به حمایت از پسرخاله اش در محل حاضر شده بود مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

با شناسایی طرفین درگیری، کارآگاهان با مراجعه به محل های سکونت این افراد اطلاع پیدا کردند که آن ها پس از اطلاع از مرگ مقتول بلافاصله از تهران خارج و به سمت مرزهای شرقی متواری شدند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی، ضمن شناسایی محل تردد متهمان متواری در نقطه صفر مرزی در منطقه تایباد، با اخذ نیابت قضایی به این منطقه اعزام و قبل از فرار متهمان از کشور، هر 5 نفر آن ها را به نام های سهراب، جواد، جاوید، فرهاد و سیار 18 ساله را روز سه شنبه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

با انتقال متهمان به اداره دهم و آغاز تحقیقات، سیار 18ساله صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و در اظهاراتش گفت: من با پسرخاله مقتول به نام ناصر درگیر شده و ابتدا توسط او مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودم.

قاتل در خصوص علت درگیری خود با پسرخاله مقتول به کارآگاهان گفت: من و ناصر در کار جمع آوری ضایعات پلاستیک هستیم ؛ شب حادثه هوا خیلی سرد بود ؛ زمانی که کیسه های حاوی ضایعات را پشت وانت قرار دادیم، قصد داشتم تا برای دور بودن از سرمای هوا، در داخل کابین وانت بنشینم اما ناصر مانع از این کار شد و به زور مرا به عقب وانت فرستاد. همین موضوع باعث آغاز درگیری لفظی ما دو نفر شد و ناصر مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. پس از رسیدن به خانه ، موضوع را با اعضای خانواده در میان گذاشتم ؛ پدر و برادرم تصمیم گرفتند تا برای صحبت کردن با ناصر، به در منزل مقتول که ناصر شب ها در آنجا اقامت داشت بروند. سه نفری به در منزل مقتول رفتیم که ناگهان ناصر به همراه مقتول و دیگر افراد داخل خانه به ما حمله ور شده و مجددا مرا به همراه اعضای خانواده ام مورد ضرب و شتم قرار دادند. به خانه بازگشتیم و با بستگان خود تماس گرفتیم؛ اینبار با تعداد بیشتری به در خانه مقتول رفتیم آن ها نیز بستگان خود را صدا کرده بودند؛ پس از آن نزاع و درگیری مابین دو طرف آغاز شد.

متهم در خصوص نحوه ارتکاب جنایت مدعی شد: مقتول چاقو در دست داشت و یک ضربه با چاقو به سمت پدرم پرتاب کرد در یک لحظه توانستم چاقو را از دستش گرفته و چند ضربه به او بزنم که باعث مرگش شد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ،با اعلام این خبر گفت: با توجه به برخی تناقضات موجود در اظهارات طرفین درگیری، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمان برای بررسی اظهارات و تکمیل تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر

به گزارش خبرآنلاین، شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگیر شد.

تسنیم در خبری نوشت: چندی قبل، زن جوانی هراسان به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: یکی از اراذل و اوباش‌های محل به نام "بیژن" به خواستگاری دختر ۱۷ ساله‌ام آمده بود اما به‌خاطر شرارت‌هایش و اعتیادی که الکل به دارد، جواب منفی دادیم اما او کینه به دل گرفت!

شاکی ادامه داد: روز حادثه، بیژن و ۲ نفر از دوستانش که به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی در حالت طبیعی نبودند به سمت خانه ما حمله کردند و پس از شکستن قفل درب با میله‌آهنی وارد خانه شدند و پس از ضرب و شتم اعضای خانواده‌ام، دخترم را به قصد آدم‌ربایی سمت خودروی خود بردند همچنین آنها قبل از اینکه فرار کنند در جریان ارتکاب جرم، مرد همسایه‌ای که قصد داشت دخترم را نجات دهند از طبقه دوم راه‌پله‌های ساختمان به پایین پرتاب کردند!

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خیلی زود راهی صحنه جرم شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، پلاک خودروی موردنظر را شناسایی کردند که در ادامه نیز تردد ماشین آنها در حوالی شهرستان آمل ردیابی شد و همین سرنخ کافی بود تا متهمان در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری ۳ مرد جوان ادامه داشت اما هنگامی که آنها متوجه شدند از سوی پلیس تحت پلیس تعقیب هستند دختر جوان را رها کردند و به صورت جداگانه متواری شدند.

پس از بازگشتن دختر جوان به خانه‌اش تحقیقات جنایی ادامه پیدا کرد و مشخص شد خواستگار شرور در خانه پدرش واقع در محله قرچک مخفی شده که ساعتی بعد کارآگاهان راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای او را طی یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی دختر جوان با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر اینکه مشروبات الکلی مصرف کرده مرتکب جرم شده است.

با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات جهت دستگیری ۲ اراذل و اوباش فراری دیگر ادامه دارد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894991

دیگر خبرها

  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • فرزندان مقتول از قصاص پدرشان گذشتند
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند
  • قتل فامیل دور در تهران ؛ دستگیری در جزیره قشم
  • سرنوشت عجیب برادر مقتول که تبدیل به قاتل شد