Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@11:44:05 GMT

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی گچساران پس از سه ماه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۶۳۰۹

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی گچساران پس از سه ماه

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB یاسوج- فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند سارقان طلافروشی شهرستان گچساران با تلاش اطلاعاتی و عملیاتی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی انصاری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این سارقین مسلح و قاتلین فراری عصر امروز چهارشنبه در یک عملیات ویژه توسط ماموران آگاهی دستگیر و طلاهای مسروقه به همراه اسلحه نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری ابراز داشت: این سارقین پس از سه ماه و با تلاش اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سارقین مسلح عصر دوشنبه ششم شهریور ماه سال جاری با حمله مسلحانه به یک طلافروشی در شهرستان گچساران، ضمن به قتل رساندن دو نفر و زخمی کردن یک نفر دیگر، با خودروی پژو متواری شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس

ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که توسط مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف ۱۶ هزار عدد قرص‌های غیر مجاز از سواری پژو پارس، دستگیری سارقان منزل و اماکن خصوصی و... مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس امروز، ۲۷ اسفندماه از کشف ۱۶ هزار عدد قرص پرگابالین در بازرسی از یک سواری پژو پارس در محور مواصلاتی شیراز ـ هرمزگان خبر داد.

سیدجواد رضوی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی مطلع شدند که افرادی  قاچاقچی با ۲ دستگاه کامیون و پژو پارس در محور مواصلاتی شیراز ـ هرمزگان در حال انتقال قرص‌های غیرمجاز و ارسال به کشورهای عربی هستند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران سریعا به محور مذکور اعزام و کامیون و سواری پارس را مشاهده و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان کرد: در بازرسی از سواری پژو ۱۶ هزار عدد قرص پرگابالین غیرمجاز و همچنین بازرسی از کامیون نیز یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.

رضوی با بیان اینکه در این خصوص ۴ نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

۸  مجروح در برخورد  سواری ۲۰۶ با پژو ۲۰۷

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با خودرو ۲۰۷ در محور مواصلاتی سپیدان، ۸ نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند.

عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح در محور مواصلاتی سپیدان، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو ۲۰۶ با ۴ سرنشین با خودرو ۲۰۷ با ۴ سرنشین برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه هر ۸ سرنشین مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از سوی راننده پژو ۲۰۶ اعلام کردند.

کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی مرودشت در اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با اشراف اطلاعاتی موفق شدند ۳ دستگاه وانت نیسان و کامیون حامل سوخت را شناسایی و آنها را توقیف کنند.

فرشید زینلی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از این خودروها در مجموع ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در این خصوص ۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق اماکن خصوصی  با ۵ فقره سرقت در کوار

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری سارق اماکن خصوصی با اعتراف به ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر کوار، بررسی موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سیدرحمان هاشمی افزود: مأموران کلانتری مرکز  با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی  اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

دستگیری سارق منزل با ۳ فقره سرقت در خرم‌بید

فرمانده انتظامی خرم‌بید از دستگیری سارق اماکن خصوصی با اعتراف به ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکز قرار گرفت.

علی اکبر کریمی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، یکی از سارقان سابقه‌دار  شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی خرم‌بید با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح در سنندج
  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • سارقان مسلح در سنندج دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • دستگیری سارقان آجیل و خشکبار
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار