Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین گفت که انتقال سفارت آمریکا به قدس بازی با آتشی است که ترامپ تحمل آن را ندارد و نتانیاهو در آتش آن خواهد سوخت.

به گزارش خرداد از ایسنا، حسین امیرعبدالهیان در واکنش به اظهارات و مواضع ترامپ در مورد قدس،‌ اظهار کرد: قدس قبله اول مسلمین جهان است و  بحران فلسطین تنها با پایان بخشیدن به اشغال رژیم نامشروع اسراییل خاتمه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که »بحث تشکیل دو کشور فلسطین و اسراییل کاملا مردود است»، اضافه کرد: سرزمین تاریخی و مادری فلسطینیان صرفا متعلق به مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف بازی با آتشی است که بی‌تردید ترامپ قدرت تحمل آنرا ندارد و نتانیاهو در آتش آن خواهد سوخت. جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و وحدت همه گروه‌های فلسطینی با قدرت حمایت می‌کند.

مشاور رییس مجلس در امور بین‌الملل با تاکید بر این‌که «حماقت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس، منجر به شعله ور شدن آتش خشم انتفاضه جدید مسجدالاقصی می‌شود»، یادآور شد: تداوم شهرک‌سازی صهیونیست‌ها، تلاش برای عادی‌سازی روابط سعودی، امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و یهودی‌سازی قدس شریف سه عنصری است که صهیونیست‌ها برای تداوم بحران‌سازی در منطقه بکار گرفته‌اند.

برچسب ها: مقام ایرانی ، انتقال سفارت ، آمریکا ، قدس

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اختیار خودش بود، بهبود بخشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی