Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@02:38:27 GMT

پاسخ رئیسی؛چرا آستان قدس مالیات نمی‎دهد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۶۵۴۶

رویداد۲۴-ابراهیم رئیسی گفت: اتهامات زیادی به ما زده میشود که اگر بخواهیم پاسخ دهیم باید دیگر کارها را تعطیل کنیم.
  حجت‎الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد گفت: دانشجویان باید مراقب آفت هایی از جمله سوء استفاده جریان های سیاسی از آنها باشند که برای کسب قدرت تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه های دانشجویی با تکیه بر علم و دانش حرکت کنند و سطحی نگر نباشند.
وی گفت: تلاش می کنیم در حوزه رسانه اقدامات مهمی را به انجام رسانیم تا بتوانیم پیام رضوی را به همه منتقل کنیم.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم علیه آستان قدس سخن نمی گویند و چند سایت خاص موضوعاتی از جمله مالیات را مطرح می کنند. امام راحل دستور دادند آستان قدس و شرکت های تابعه از مالیات معاف هستند.

رئیسی گفت: ما هم اکنون مالیات ارزش افزوده و تکلیفی را پرداخت و چند برابر مالیات در مناطق محروم خدمت رسانی می کنیم. در راستای شفافیت، موسسه ای خارج از آستان قدس را مامور به حسابرسی کردیم و مجامع عمومی همه مجموعه های وابسته را تشکیل دادیم. شفافیت اقدامات آستان قدس به میزانی است که تلاش می کنیم میزان درآمد و هزینه کرد موقوفات را اعلام کنیم.

وی گفت: میزان نذورات آستان قدس در انتهای سال ۹۵ بیش از ۲۱ درصد افزایش یافته و دلیل آن ارائه خدمات به محرومان و اعتماد خیران و مردم بوده است.

 رئیسی گفت: در شان زائر امام رضا(ع) اقامت در کمپ نیست و برای حل این مشکل ساخت زائر سراها را آغاز کردیم. خیلی ها می گفتند برخی اقدامات را نمی شود انجام داد که ما با اقداماتمان نشان دادیم می شود بسیاری از کارها را انجام داد.

وی تاکید کرد: تازمانی که اقتصاد مقاومتی اجرا نشود صحبت از رفع محرومیت شعار است. اتهامات زیادی به ما زده می شود که اگر بخواهیم پاسخ دهیم باید دیگر کارها را تعطیل کنیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

معاون آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از برگزاری جشن تکلیف ۴ هزار نفری دخترانه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هم‌زمان با آغاز دهه کرامت و روز دختر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن عرفاتی معاون علمی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مانند سال گذشته بزرگ‌ترین اجتماع دختران و جشن تکلیف 4 هزار نفری را در حرم مطهر برگزار خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) قبله تهران است گفت: تمام تلاش ما این است که در دهه کرامت فعالیت‌های فرهنگی با محوریت این آستان مقدس برگزار شود.

 معاون علمی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) افزود: در دومین پنج‌شنبه دهه کرامت تجمع خادم‌یاران رضوی استان تهران و خادمان سایر اعتاب مقدس ایران را در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهیم کرد تا بوی حرم‌های اهل‌بیت (ع) در تهران طنین‌انداز شود.

 وی عنوان کرد: همچنین جشن دختران و مادران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با محوریت اهمیت نقش مادر در خانواده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)