Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پس از اتمام دور گروهي ليگ قهرمانان، قرار است ساعت 14.30 روز دوشنبه در نيون سوئيس، قرعه کشي مرحله يک هشتم نهايي انجام شود.
به گزارش "ورزش سه"، 4 تيم اسپانيايي رئال، بارسا، اتلتيکو و سويا در مرحله گروهي حاضر بودند که در نهايت سه تيم توانستند جواز صعود به دور بعد را کسب کنند و اتلتيکو به ليگ اروپا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دور بعد بارسا به عنوان سرگروه حاضر است و رئال و سويا به عنوان تيم دوم صعود کرده اند و بايد به مصاف يکي از سرگروه ها بروند. به نظر کار اين دو تيم دشوارتر از بارسلونا باشد.
بارسا مي تواند در اين مرحله با شاختار، پورتو، بازل، چلسي و بايرن روبرو شود.
رئال در دور بعد ممکن است به يونايتد، سيتي، ليورپول، رم، بشيکتاش و پي اس جي برخورد کند و سويا نيز به يونايتد، سيتي، تاتنهام، رم، پي اس جي و بشيکتاش.

نشريه مارکا در يک بررسي پيشرفته و پس از انجام قرعه کشي فرضي، شانس برخورد تيم هاي اسپانيايي را چنين ارزيابي کرده است.
طي اين بررسي شانس اينکه بارسلونا در دور بعد به چلسي برخورد کند، 40 درصد و بيشتر از ساير تيم هاست. شانس اينکه رئال به رم و ليورپول برخورد کند 19 درصد و بيشتر از ساير تيم هاست و شانس برخورد سويا به تاتنهام و رم نيز بيش از ساير تيم ها ارزيابي شده است.

چرا شانس برخورد بارسا و چلسي بيشتر است؟
ليورپول شب گذشته توانست به عنوان تيم اول صعود کند و به اين ترتيب در مرحله بعد 4 تيم انگليسي(تاتنهام، يونايتد، سيتي و ليورپول) به عنوان سرگروه حاضر خواهند بود که طبق قانون، در اين مرحله نمي توانند حريف چلسي باشند. باشگاه لندني همچنين با رم هم نمي تواند روبرو شود؛ به اين ترتيب تنها سه تيم سرگروه مي توانند به چلسي برخورد کنند: پي اس جي، بارسا و بشيکتاش. شانس 33.6 درصدي براي هر کدام.
جدال بارسا و چلسي در هزاره جديد بارها در ليگ قهرمانان تکرار شده و مي تواند جذابيت هاي فراواني داشته باشد. بازگشت فابرگاس و پدرو به نوکمپ هم جالب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است

اسطوره بایرن مونیخ معتقد است رئال مادرید با خوش‌شانسی منچسترسیتی را شکست داد.

طرفداری | لوتار ماتئوس شانس بایرن مونیخ را برای صعود به نیمه‌‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیش‌تر می‌داند.

به گزارش مارکا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید فردا شب در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. دو باشگاه بزرگ و دو رقیب سنتی در اروپا، پس از 6 سال بار دیگر یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا میزبان نبرد اول خواهد بود.

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان معتقد است رئال مادرید با خوش‌شانسی منچسترسیتی را حذف کرد و احتمال صعود بایرن به نیمه‌نهایی بیش‌تر است. ماتئوس در این خصوص گفت:

در مقابل رئال مادرید، بایرن کمی شانس بیشتری دارد. دلیلش؟ رئال مقابل منچسترسیتی خوش شانس بود که صعود کرد. شنیده‌ام که روحیه در رختکن بایرن بهتر از گذشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی