Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی امروز در حاشیه این همایش ورزشی گفت: این اقدام به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و با مشارکت هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی و شهرداری منطقه 10 شهرداری مشهد صورت گرفت.

مجید روح پرور افزود: مکان برگزاری مسابقه منطقه قاسم آباد مشهد بود و یک حامی مالی از بخش خصوصی آن را حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در پایان این همایش مسئولان شهرداری، بسیج منطقه و اعضای هیات دوچرخه سواری استان تعدادی دوچرخه و هزینه سفر معنوی عتبات عالیات را به قید قرعه به شرکت کنندگان اعطا کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود