Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی فردا در پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد سخنرانی می‌کند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، صادق طلوعی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی فردا در پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد سخنرانی می‌کند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلین مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه سال تحویل مسجد مقدس جمکران با عنوان «احسن الحال»، برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این برنامه در اولین روز فروردین‌ماه سال 1403 همزمان با نماز صبح چهارشنبه آغاز خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های متعددی شامل سخنرانی، شعرخوانی و سرود در نظر گرفته شده که از نماز صبح تا لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت و پس از تحویل سال بیانات رهبر معظم انقلاب در صحن مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی و قرائت زیارت آل یاسین با نوای گرم حاج عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

حسین‌آبادی بیان کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های متعددی از قبیل سخنرانی‌های مذهبی، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، کارگاه‌های آموزشی و راویان انتظار را در مسجد مقدس جمکران برای زائران این مکان مقدس اجرا خواهیم کرد.

کد خبر 6058167

دیگر خبرها

  • ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا ظهر فردا در مشهد
  • ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا حوالی ظهر در مشهد
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • هوای مشهد فردا دوشنبه ۲۷ اسفند نیمه ابری
  • قدردانی از دانش آموزان برتر خراسان رضوی در حوزه جهاد تبیین
  • مراسم تجلیل از رای اولی‌ها در فریمان + تصاویر
  • اعلام برنامه‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز
  • واکنش مجلس به صحبت‌های علم الهدی: اظهارات تان صحیح نیست، لایحه حجاب دستکاری نشده
  • پاسخ تند مجلس به علم‌الهدی
  • اطلاعیه مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب