Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ستارگان ساری مقابل تیم بیمه رازی در چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از صبح امروز پنجشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده که در حساس ترین دیدار امروز و در دور چهارم پیکارهای مقدماتی، تیم ستارگان ساری با نتیجه ۶ بر ۴ از سد تیم بیمه رازی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس نتایج انفرادی این رقابت ها به شرح زیر است:(اسامی تیم بیمه رازی در ابتدا آمده)

۵۷ کیلوگرم: یونس سرمستی  ۲ - نادر حاج آقا نیا  ۸ (ضربه فنی)
۶۱ کیلوگرم: ایمان صادقی ۷ -  محمد رمضان پور ۴
۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری  ۸-  حاجی علی اف ۴
۷۰ کیلوگرم: حامد رشیدی ۳- ماگومد قربان علی اف ۴ (ضربه فنی)
۷۴ کیلوگرم: ختاگ تسابولوف ۴- ماگومد رسول قاضی ماگمدوف ۸
۷۹ کیلوگرم: انور گدویف ۷ - امید حسن تبار ۱۰
۸۶ کیلوگرم: محمد جواد ابراهیمی ۵ – اسماعیل محمودی صفر
۹۲ کیلوگرم: عبدالرشید سعداله یف ۱۱- اباذر اسلامی صفر
۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج ۳- اسماعیل نجاتیان ۴
۱۲۵ کیلوگرم: کمیل قاسمی (حاضر نشد) - جابر صادق زاده، برنده

در دیگر دیدارهای دور چهارم تیم تایتان مرکوری آمریکا با نتیجه ۱۰ بر صفر تیم ان اس ای آکادمیک بلغارستان را مغلوب کرد و تیم هند نیز از سد تیم مونترال کانادا گذشت.

بدین ترتیب تیم تایتان مرکوری بعنوان تیم نخست گروه A فردا در دیدار نیمه نهایی برای حضور در دیدار فینال به مصاف تیم خیموری مغولستان می رود.

از سوی دیگر نیز تیم ستارگان ساری با پیروزی بر تیم بیمه رازی شانس این را دارد تا با پیروزی بر تیم بی اس برادرز قزاقستان بعنوان تیم نخست گروه C به مرحله بعد صعود کند تا صبح فردا در دیگر دیدار نیمه نهایی این رقابت ها مقابل تیم ایزی پایپ کاشان سرگروه D این رقابت ها قرار گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى