Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: حوزه هنری از هنرمندان و دست‌اندرکاران برگزاری دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین، طی مراسمی تقدیر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در روز شنبه 18 آذرماه ساعت 15 طی مراسمی در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری از هنرمندان و دست‌اندرکاران برگزاری دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین، تقدیر و تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطرنشان می‌شود دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین به کوشش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از 13 تا 18 آبان در شهرهای نجف و کربلا برگزار شد.

در این همایش با اعزام 120 هنرمند از تهران و مراکز استانی حوزه هنری و اجرای 12 نمایش در 60 اجرا، بیش از 50 هزار نفر تماشاگر آثار هنرمندان ایران بودند. گفتنی است برخی از نمایش‌های همایش اربعین به زبان عربی نیز اجرا شدند.

یادآور می‌شود مراسم تقدیر از هنرمندان دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین، روز شنبه، 18 آذرماه، ساعت 15 در تماشاخانه‌ی مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

تماشاخانه‌ مهر در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان استاد‌نجات‌الهی،‌ خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ واقع است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان بوشهری+عکس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به هنرمندان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالرحیم افروغ ظهر امروز در نشست با هنرمندان انقلابی استان بوشهر با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه هنر و هنرمندان دارد اظهار داشت: این دوران روزهای طلایی برای فرهنگ و هنر کشور محسوب می‌شود که با مجاهدت دولت سیزدهم محقق شده است.

وی با اشاره به فعالیت 13 مجموعه تئاتر در استان بوشهر گفت: هنرمندان در عرصه موسیقی در سطح کشور خوش درخشیده‌اند و در نمایشگاه ملی هنرمندان استان آثار مهمی ارائه کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر حمایت از هنرمندان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به هنرمندان استان بوشهر از محل تبصره 16 و 18 در رشته‌های گوناگون از جمله مشاغل خانگی پرداخت شد.

افروغ با اشاره به عضویت حدود یک‌هزار هنرمند استان بوشهر در صندوق اعتباری هنر گفت: قرارگاه شهید آوینی با هدف تهیه، تولید و حمایت از طرح‌های فرهنگی هنری تشکیل شده و فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه جایزه ادبی فایز در دولت مصوب و ‌وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب شده است، تصریح کرد: نشست شب شعر غزه، شروه‌خوانی از برنامه‌های این عرصه است.

اجرای 20 برنامه شاخص در سطح استان

عبدالله شاهینی هم با اشاره به  اینکه تا 27 فروردین به عنوان هفته هنر انقلاب نامگذاری شده است گفت: در این هفته 20 برنامه شاخص در سطح استان در هفته هنر انقلاب اسلامی تدوین و عملیاتی شده است.

وی، معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در 7 رشته هنری و 2 حوزه مقاومت و فلسطین را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: آثار هنری 300 نفر از هنرمندان پس از داوری در 2 مرحله چهره‌های برتر روز چهارشنبه هفته جاری معرفی می‌شوند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه و جهاد تبیین ادامه داد: هنر باید با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اسلام، نسبت داشته باشد و راه شناخت هنر اسلامی توجه به دیدگاه‌های حضرت امام راحل در این بخش است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق
  • پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • فرهنگ و هنر استان قم از نظر زیرساخت دچار ضعف است
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • تئاتر «un۱۲» در حوزه هنری مشهد به روی صحنه می‌رود
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست»
  • هنرمندان استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان بوشهری+عکس