Web Analytics Made Easy - Statcounter

امری پس از اینکه سه سال متوالی توانست سویا را فاتح لیگ اروپا کند، تابستان ۲۰۱۶ به عنوان سرمربی جدید پی اس جی جانشین لوران بلان شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اونای امری یک بار دیگر خطر اخراج از پی اس جی را با تمام وجود حس می کند.

سرمربی اسپانیایی پس از اینکه سه سال متوالی توانست سویا را فاتح لیگ اروپا کند، تابستان ۲۰۱۶ به عنوان سرمربی جدید پی اس جی جانشین لوران بلان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اولین فصل حضورش در این باشگاه نتوانست به دستاورد چندان مهمی برسد. نه در لوشامپیونا و نه در لیگ قهرمانان او با پی اس جی به توفیقی دست پیدا نکرد با این حال مدیریت باشگاه تصمیم گرفت تا یک فصل دیگر به او فرصت دهد.
پی اس جی امسال در لیگ خوب پیش رفته و با اختلاف صدرنشین است ولی چند روز پیش به استراسبورگ باخت و متعاقب آن، باخت ۳-۱ در زمین بایرن باعث شد تا انتقادات تند ناصر الخلفی متوجه اونای امری شود. او سبک بازی تیمش را زیر سوال برد.

طبق ادعای لوپاریزین، در باشگاه پی اس جی به اخراج امری پیش از اتمام فصل فکر می کنند. اگر پی اس جی روند بهتری را با امری طی نکند و نتواند به مراحل بالای لیگ قهرمانان صعود کند، این مربی پیش از اتمام فصل برکنار خواهد شد. بسیاری از اعضای هیئت مدیره پی اس جی نیز امری را شایسته هدایت این تیم پاریسی نمی دانند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟