Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی خوزستان از احتمال انصراف خود از سرمربیگری این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور کامروا عصر پنجشنبه پس از شکست خارج از خانه تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی خوزستان مقابل تیم شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود و دقایق اخر سرنوشت بازی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکنان در پرتاب های راه دور دقت می کردند می توانستیم پیروز شویم.

کامروا افزود: ما برای پیروزی آمده بودیم اما تعویض هایم کارساز نشد و با اختلاف ۹ امتیاز نتیجه را واگذار کردیم.

وی با تبریک به تیم شهرداری گرگان گفت: گرگان تیم بسیار خوبی دارد، بازیکنان گرگانی جوان و دونده هستند و آینده درخشانی دارند و به آنها تبریک می گویم.

وی با گلایه از رفتار برخی تماشاگران بیان کرد: تنها نقطه تاریک بازی بی احترامی برخی تماشاگران بود. ما در سایر شهرها ندیده ایم که کسی بی احترامی کند اما امروز شاهد توهین هایی از سوی عده ای از تماشاگران در برخی لحظات بودیم.

سرمربی تیم رعد پدافند هوایی خوزستان تصریح کرد: بسکتبال ورزش اول شهر گرگان است و توهین و بی احترامی زیبنده مردم این شهر نیست.

صددرصد تیم یس آل را شکست می دهیم!

کامروا درباره حضور تیم رعد پدافند در رتبه آخر جدول گفت: در ادامه مسابقات یک بازی آسان مقابل تیم یس آل گرگان در اهواز پیش رو داریم و قطعاً این تیم را شکست می دهیم و در جدول صعود خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: مشکلات مالی حل نشده و با این شرایط احتمال فراوان از بازی بعدی در کنار تیم نخواهم بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم اگر کمک های من و سرپرست تیم نبود به گرگان نمی آمدیم. حامیان مالی نتوانستند پول تزریق کنند و کار کردن در این شرایط بسیار دشوار است.

سرمربی تیم رعد پدافند خوزستان بیان کرد: من و همه بازیکنان قرارداد سفید امضا کرده ایم به امید آنکه شاید اسپانسر جذب شود اما متاسفانه در خوزستان کسی حمایت نمی کند.

لازم به ذکر است؛ از هفته یازدهم و دوم دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان در خانه با نتیجه ۶۸ بر ۵۹ بر تیم رعد پدافند هوایی خوزستان غلبه کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی حجت عباسی به عنوان فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) معارفه شد.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: وجود دو مؤلفه امنیت و سلامت، نعمت است.

طالبی گفت: اگر قدر دان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را از دست داده‌ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و … افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گفته وی خراسان جنوبی با ارزیابی‌های کشوری در همه مؤلفه‌های امنیتی با وجود داشتن کویر گسترده، وسعت و پراکندگی از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است که با تلاش نیروهای نظامی، دفاعی و امنیتی کسب شده است.

وی یادآور شد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌ها نظامی وجود دارد که خدا را در این راستا شاکریم.

گفتنی است وی در این مراسم از زحمات امیر ارسلان پرویز قدردانی و برای حجت عباسی فرمانده جدید پدافند هوایی شرق آرزوی موفقیت کرد.

امیر ارسلان پرویز فرمانده سابق پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (ص) نیز در این مراسم گفت: در دوران خدمت روحیه جهادی را در حوزه مأموریتی ترویج کردم.

وی بیان کرد: از خدمت در بیرجند خاطرات شیرینی دارم و در واقع گوشه‌ای از قلب خودم را در بیرجند می‌گذارم.

پرویز یادآور شد: همه تلاش ما بر این است که وظیفه خود یعنی حراست از آسمان ایران عزیز را به خوبی و درستی انجام دهیم.

کد خبر 6091699

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید