Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم دولت آمریکا در خصوص قدس و معرفی آن به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی، اعلام جنگ برضد تمامی اعراب، مسلمانان و مسیحیان است.

بر اساس این گزارش، الوفاق تاکید کرد این تصمیم اهانت به احساسات صدها میلیون مسلمان و تلاش برای اجرای سیاست نژاد پرستانه ای است که تمرکز آن بر ایجاد آشوب بوده و بزرگترین خدمت به تروریسم و ایجاد عدم استقرار در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوفاق بر پایبندی خود بر اینکه قدس پایتخت ابدی فلسطین است تاکید نموده و اضافه کرد این اقدام (ترامپ) اثباتی بر ضرورت برچیده شدن کامل اشغالگری از سطح فلسطین و بازگرداندن مشروعیت کامل به فلسطین است.

الوفاق از ملت بحرین دعوت نمود تا فردا جمعه ۸ دسامبر (۱۷ آذر) تظاهرات نموده و نسبت به این تصمیم متوحشانه درحق قدس و فلسطین و درحق تمام منطقه اعتراض نمایند.

الوفاق ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی اسرائیل قدس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد

احمد وحیدی روز یکشنبه در نشست شورای معاونان وزارتخانه بار دیگر از نیرو‌های مسلح، ستاد کل نیرو‌های مسلح و شورای عالی امنیت ملی به دلیل انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کرد و افزود: وعده صادق یک عملیات بسیار بزرگ بود که با وجود توان پدافندی آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمایت از رژیم صهیونیستی با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستیبیش از ۲۰ سال سرمایه‌گذاری کرده و از حمایت‌های تمام عیار رژیم آمریکا م برخوردار بوده است، اما جمهوری اسلامی ایران تنها با اتکا به خدای متعال و توان دفاعی خود متکی است و باید به اقتدار و عزتی که جوانان فرهیخته و دانشگاهی ما خلق کردند، افتخار کرد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ابعاد این عملیات بسیار حائز اهمیت و قابل واکاوی است، اضافه کرد: مهم‌تر از این عملیات، تصمیم بزرگ و عظمت آفرینی بود که در سایه رهنمود‌های حکیمانه و شجاعانه رهبر فرزانه انقلاب برای اجرای این عملیات اتخاذ شد.

وحیدی، دوراندیشی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی را عامل اصلی تصمیم‌های بزرگ در کشور دانست و یادآور شد: این تصمیمات بزرگ همواره راه انقلاب را در عرصه‌های خطیر گشوده است، هر چند عده‌ای اندک که سروصدای بلندی دارند از روی حسادت و بغض نخواهند این تصمیمات بزرگ را ببینند و بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: البته مردم بزرگ ایران و جوانان آن قدرشناس هستند. دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه باید به این تصمیمات بزرگ که جهان با حساسیت نظاره‌گر آن بود و درباره این عملیات، دستاورد‌های آن و تغییر و تحولاتی که در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی گذاشته است، بحث، گفتگو، تحلیل و ارزیابی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • ماشین جنگی اسرائیل در رفح زمینگیر می‌شود
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال
  • اسرائیل چند سفیر را احضار کرد