Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس صفری شامگاه پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 200 راهدار به همراه 85 دستگاه خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب 20 تیم راهداری آماده خدمات دهی هستند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 25 تیم راهداری طی روزهای سرد سال اقدام به خدمات دهی به مسافران داشتند، اظهار داشت: امسال به علت کمبود اعتبار تعداد تیم های راهداری البرز به 20 تیم کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر راهداری البرز گفت: 4 هزار تن شن وماسه برای پیشگیری از یخ زدگی جاده ها در محورهای ارتباطی استان انباشت شده است.
صفری از رانندگان خواست درداخل اقدام به بستن زنجیر چرخ نکنند، زیرا سبب ترافیک سنگین می شود.
وی با بیان اینکه این اقدامات برخی رانندگان سبب اختلال در خدمات رسانی راهداران خواهد شد، گفت: ممکن است خانواده هایی نیاز به خدمات راهداران داشته باشند که با توقف نابجای برخی رانندگان در نزدیکی تونل ها و راه های کوهستانی مشکلاتی برای سایر مسافران به وجود خواهد آمد.
7410/ 6155 خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۴۸ اکیپ راهداری استان گفت: بارش‌های سیل‌آسا در استان خراسان جنوبی، نیرو‌های راهداری را به آماده باش کامل درآورده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب، گفت: ۲۲۰ راهدار با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۴۸ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌هایی که امکان سیلاب وجود دارد حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی هستند.
جلال زاده تصریح کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی پیرامون بارندگی و سیلاب خصوصا درشهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفر‌های بین شهری وجود دارد.
وی افزود: اکیپ‌های راهداری در حال پایش مستمر راه‌ها و پل‌ها هستند و در صورت نیاز، اقدام به لایروبی و بازگشایی مسیر‌ها خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از مردم خواست: از تردد در مناطق سیل‌خیز خودداری کنند و در صورت ضرورت، با رعایت احتیاط کامل رانندگی کنند و قبل از سفر نسبت به کسب اطلاع از سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.
جلال زاده یادآور شد: امیدواریم با آمادگی کامل نیرو‌های راهداری شاهد تردد ایمن بدون هیچگونه حادثه‌ای در استان خراسان جنوبی باشیم.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز