Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: تصادف در محور قدیم ساوه همدان ۵ کشته و ۷ زخمی برجا گذاشت.

سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به وقوع سانحه رانندگی در استان مرکزی اظهار داشت: متاسفانه ساعتی پیش براثر تصادف رخ داده در محور قدیم ساوه به همدان در برخورد پراید با خودرو دنا 10 نفر کشته و مصدوم شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی افزود: ساعتی قبل بر اثر برخورد یکدستگاه خودرو پراید و دنا در کیلومتر 7 محور قدیم ساوه همدان 4 نفر در دم فوت کردند و 6 نفر هم مصدوم که به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهریزی بیان کرد: علت این حادثه پس از بررسی کارشناس پلیس راه انحراف به چپ پراید نسبت به دنا اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به فوت یک نفر در سانحه رانندگی از اتوبان ساوه _ همدان در یک سانحه دیگر رانندگی در استان مرکزی اظهار داشت: در سانحه رانندگی که صبح امروز در کیلومتر 9 اتوبان ساوه _همدان بین یک دستگاه خودروی کشنده هوو و یکدستگاه خودروی نیسان رخ داد، سرنشین خودروی کشنده هوو جان خود را از دست داد و راننده آن مجروح شد.

وی ادامه داد: علت این سانحه عدم توجه به جلو نسبت به خودروی نیسان از سوی راننده کشنده هوو اعلام شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته گزارش تلفنی مبنی بر برخورد کامیون با دو خودرو پژو و روآ در کنارگذر شمالی اراک حدفاصل روستای نمک کوه به واحد ارتباطات اورژانس اعلام شد که ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه سه نفر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان امام حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6081163

دیگر خبرها

  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین