Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ مصر بالگردهای روسی « کا-52 » را جایگزین بالگردهای آپاچی آمریکا می کند.
الکساندر میخایف رئیس شرکت روسی « روسو بورون اکسپورت » روز پنجشنبه اعلام کرد همچنان رایزنی ها درباره تحویل بالگردهای « کا-52 » به مصر ادامه دارد. میخایف گفت:‌ «هماهنگی هایی درباره شکل این بالگردها، تعداد و موارد دیگر جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون هیچ تاریخ مشخصی برای تحویل این بالگردها به مصر تعیین نشده است و فقط رایزنی ها ادامه دارد.»
مصر بالگردهای روسی « کا-52 » را « انتخابی ایده آل و عالی » می داند. روسیه پس از تجربه‌هایی که در افغانستان کسب کرد اکثر تجهیزات نظامی خود را به گونه ای طراحی می کند و می سازد که بتواند در مناطق مرتفع و گرم کار کند. این بالگردهای روسی موتورهای بسیار خوبی دارند.
کارشناسان معتقدند بالگردهای روسی « کا-52 » در جهان بی نظیر هستند و قدرت مانور، توان رزمی و قیمت آن بهتر از بالگردهای آمریکایی آپاچی است. مصر قصد دارد 46 فروند بالگرد «کا-52» از روسیه بخرد و تا قبل از سال 2019 آن ها را تحویل بگیرد. تخستین بخش از این بالگردها سپتامبر امسال به مصر تحویل داده شد و خلبانان مصری در حال آموزش و یادگیری هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود

تحلیلگر سیاسی رژیم صهیونیستی ضمن غیرممکن دانستن ادعای کابینه نتانیاهو درباره رویای نابودی جنبش حماس با عملیات رفح تاکید کرد زمان آن رسیده که کابینه نتانیاهو جایگزین شود.

به گزارش مشرق، «شیمون شفر» تحلیلگر سیاسی روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» امروز گفت: پس از گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ، نتانیاهو و گانتس به ما قول دادند که جنگ در رفح حماس را نابود خواهد کرد اما امکان آن وجود ندارد.

شفر در ادامه اظهار کرد: ما الآن باید بهای خواسته شده را بپردازیم و عزیزانمان را به هر قیمتی از غزه برگردانیم تا این جنگ که مانندی برای آن نمی‌شناسیم، متوقف شود، البته ما چیزی درباره ۱۰۰ هزار اسرائیلی که آواره شدند، نمی‌گوییم.

این تحلیلگر افزود: پیدا کردن کلمات برایم سخت است به همین دلیل تنها می‌گویم، کافی است وقت آن رسیده که ما مردم، این کابینه شرور به ریاست بنیامین نتانیاهو را که از پذیرش مسؤولیت نقش خود در فاجعه هفتم اکتبر امتناع کرده و همچنان ما را به سمت پرتگاه می‌برد، جایگزین کنیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • «طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش» جایگزین ۱۷ طرح پتروشیمی شدند
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه