Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان، عصر روز پنجشنبه ١٦ آذرماه با آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، آیت‌الله هاشمی شاهرودی، حزب‌الله را مایه عزت و آبروی اسلام دانستند که به برکت خون‌های پاک شهدا و مجاهدت‌های خالصانه و رهبری حکیمانه خود، توانسته است به پیروزی‌های بی‌نظیر در مبارزه با صهیونیست‌های غاصب و غلبه بر تکفیری‌های جنایتکار دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجاهدت و مقاومت را تنها راه نجات امت اسلامی دانست و ضمن محکوم کردن اقدامات و اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا، انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی را توطئه‌ای جدید برای پایمال کردن حقوق مردم فلسطین و توهین به مقدسات اسلامی توصیف کردند و خواستار ایستادگی ملت‌ها و همکاری دولت‌های مسلمان در برابر این اقدام خطرناک شدند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه و نابودی داعش را نتیجه ایمان به خدا و تکیه‌بر توانایی‌های درونی ملت‌ها و همکاری میان کشورهای منطقه دانستند و با ضروری دانستن وحدت میان مذاهب اسلامی و هماهنگی میان نخبگان و علمای مسلمان، بر آمادگی جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و مقدسات اسلامی و ملت‌های مظلوم منطقه تأکید کردند.

در خاتمه این دیدار، آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای موفقیت جبهه مقاومت و نیروهای مبارز حزب‌الله لبنان دعا کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان ضمن ارائه گزارشی از آخرین اوضاع سیاسی لبنان، به دخالت‌های کشورهای منطقه در برهم زدن آرامش و ثبات سیاسی در لبنان باهدف فشار بر نیروهای مقاومت و حزب‌الله اشاره کرد و این دخالت‌ها را ناشی از ناکامی نقشه‌های دشمنان مقاومت در سوریه و عراق دانستند.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان، توطئه آمریکا در تأسیس و تقویت داعش را تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف امت اسلام توصیف کردند و پیروزی بر داعش را دارای ارزش فکری و فرهنگی بالایی دانستند که به از میان رفتن اندیشه‌های تکفیری خواهد انجامید.

شیخ نعیم قاسم، همچنین اقدام اخیر آمریکا را باعث بر ملاشدن چهره مزورانه سیاست‌های این کشور برشمردند که خط بطلانی بر همه تلاش‌های سازشکارانه و مقدمه‌ای برای قیام و انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی و نیز افزایش پیروزی‌های نیروهای مقاومت، هوشیاری ملت‌های مسلمان و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله‌ پهپادی و راکتی به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «المناره» را با پهپاد و راکت‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

المناره علاوه بر مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی، محل تجمع نیروهای گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی نیز است.

حزب الله همچنین اعلام کرد پایگاه «السماقه» در کفرشوبا اشغالی لبنان را با سلاح موشکی هدف قرار داد و دقیقا هدف مورد اصابت قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند